Beantwoord

Digitenne opgezegd i.v.m. niet op te lossen Foutcode 8888

  • 29 June 2022
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

een zeer goede morgen,  kort geleden Digitenne aangeschaft voor de camping, alles netjes ontvangen,thuis geïnstalleerd, eerste x wat (moeilijk) toch uiteindelijk gelukt.  na enige tijd probleem met foutcode 8888, stappenplan volgens KPN uitgevoerd (gereset,fabrieksinstelling,zelfs nieuwe kabels, enz) maar geen verandering. na moeilijk overleg met medewerker (eerst een nieuwe Antenne, waar het niet aan lag). weer opnieuw medewerker gesproken deze heeft mij 2 week geleden een nieuwe (zender kastje toegestuurd) maar wat schetst mijn verbazing bij het aansluiten ….. Weer de code 8888 op het scherm… je kunt je voorstellen ….. ik ben het geheel compleet zat,   dus per direct Digitenne opgezegd!!!!!  

ik hoop dat er nu een techneut opstaat en zegt……... 

gr geert van der veen😡

 

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 2 July 2022, 22:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Opmerkelijk.

KPN zal je ongetwijfeld willen helpen.

De mensen in het forum hier zullen je echt willen helpen.

Maar als je zelf niet geholpen wilt worden door frustratie wordt het wel erg moeilijk.

Geef nou het probleem eens een kans om opgelost te worden voordat je de de hoorn erop smijt😎

Straks ben je dankbaar…

Succes, Cees.

Reputatie 6
Badge +7

Voor code 8888 is er een apart topic

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @fon-wifi. Al is de aanleiding niet leuk, van harte welkom op het KPN Forum. Bedankt voor het delen van jouw ervaring.

ik hoop dat er nu een techneut opstaat en zegt……... 


Dan moet je onze Noordzee hebben, 😉.
Ik lees dat waltervl jou al verwijst naar een topic van Noordzee: hij legt heel duidelijk uit welke stappen er doorlopen moeten worden om deze foutcode op te lossen. Heb je het topic al bekeken?
 

Voor code 8888 is er een apart topic

 


Ik ben benieuwd of je deze stappen ook doorlopen had met één van de 2 Digitenne ontvangers die je gehad hebt.

Beste iedereen, helaas ben ik nog niet in staat geweest om het voorgestelde uit te proberen. Ik weet ook niet of ik het kan uit proberen nu ik het abb. heb opgezegd. Zodra ik weer thuis ben (volgende week) zal ik het voorstel uit proberen, alvast veel dank. Gr g