Vraag

Digitenne opgezegd, maar ontvang weer een factuur

  • 30 July 2019
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Had in het verleden twee ontvangers een gratis in het pakket en een gehuurd, toen ze om werden gezet naar nieuwe omtvangst heb ik het huurtoestel opgezegt en teruggestuurd svp jullie systeem corrigeren

Admin: titel van je bericht iets aangepast ter verduidelijking

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Inge Steemers, welkom! Begrijp ik goed dat het al opgezegd is, maar dat er nu weer een nieuwe factuur aankomt? Dat lijkt me inderdaad wel erg vreemd! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan duik ik het systeem voor je in.
Reputatie 7
Badge +28
@Inge Steemers

Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s)?
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je nog niet gereageerd hebt, heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?
Reputatie 7
Badge +28
@Inge Steemers

Soms krijg je eerst een nota en volgt later dan een restitutie. Maar Marcia kan voor jou in het systeem kijken als je even reageert op haar vraag.
Reputatie 7
Badge +28
@Inge Steemers

Vanwege de mailstoring hier op het forum toch nog een laatste reminder:
Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s)?