Beantwoord

Digitenne opnieuw aanmelden

• 8 september 2017
  • 7 reacties
  • 1455 keer bekeken

Hallo hoe lang duurt het als ik digitenne weer wil hebben ?
En wanneer ik het weer stopzet hoe snel gaat dat in ik wil het een maand hebben voor op de camping.
Jan
icon

Beste antwoord door Jiske_ 11 september 2017, 13:47

Welkom op het forum @Mantracker! Als je ooit een kooptuner had en die hebt afgemeld kunnen wij hem niet meer activeren. De enigste optie is dus zoals PeterG aangeeft via mijn KPN voor €5 per maand nieuwe smartcard + apparatuur bestellen. Binnen 5 werkdagen heb je dit binnen en kan je televisie kijken via digitenne. Het pakket is maandelijks opzegbaar dus je kan de digitenne elk gewenst moment weer opzeggen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Als je het los afneemt zit je er een jaar aan vast. Als je thuis alles-in-1 hebt kan je maandelijks opzeggen en aansluiten, maar dat moet je inderdaad wel op tijd doen.
Ja ik heb alles van KPN, kan ik het online aan en uit zetten en hoe lang duurt dat ?

Jan
Reputatie 7
Badge +31
Je kunt het via MijnKPN 'aan' zetten. Je krijgt de spullen dan binnen 5 werkdagen toegestuurd. (ontvanger, antenne, afst.bed.; incl. scartkabel). Minimum afname i.c.m. interactieve tv is 1 maand.
Peter ik heb alles al ik wil het gewoon af en toe activeren voor op de camping mijn vraag was hoe snel dit dan gaat.
Reputatie 7
Badge +31
Dat geef ik dus net aan .....
KPN maakt gebruik van (ver)huur apparatuur. Als jij koop spullen hebt trekken zij zich daar niks van aan. En heb je nu een smartcard die niet meer actief is omdat er geen abonnement op staat . . . die kunnen ook niet meer geactiveerd worden.

Is je Digitenne nog wel actief in je abonnement, zie MijnKPN, dan hoef je 'm alleen maar 10 minuten (hooguit) op RTL 4 te zetten om weer beeld te hebben. Is dit misschien het antwoord wat je zocht?
Ik kan het in mijn KPN aanzetten +1 staat er dan en het maand bedrag is €5 meer
Reputatie 5
Badge +7
Welkom op het forum @Mantracker! Als je ooit een kooptuner had en die hebt afgemeld kunnen wij hem niet meer activeren. De enigste optie is dus zoals PeterG aangeeft via mijn KPN voor €5 per maand nieuwe smartcard + apparatuur bestellen. Binnen 5 werkdagen heb je dit binnen en kan je televisie kijken via digitenne. Het pakket is maandelijks opzegbaar dus je kan de digitenne elk gewenst moment weer opzeggen.

Reageer