Beantwoord

Noodpakket opwaarderen, gaat dit goed?

  • 15 November 2021
  • 24 reacties
  • 1279 keer bekeken

Is een digitenne hetzelfde als een noodpakket?

 

Ik heb een digitenne ontvangen aangezien er nog geen glasvezel is aangelegd en ik thuis werk. Nu probeer ik deze op te waarderen door KPN te bellen en op te waarderen via het keuzemenu, zonder iemand aan de lijn. Maar volgens mij werkt het niet helemaal…

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 November 2021, 12:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Kyrap_, welkom! Ik weet nog niet helemaal wat je bedoelt, dus eerst even een korte uitleg:

 

bij een noodpakket zitten meestal twee dingen: 1. een Digitenne tv-ontvanger en 2. een Mifi router om gebruik te maken van mobiel internet via een hotspot. Digitenne is dus om tv te kijken en de mifi router kan je opwaarderen via het keuzemenu via 0800-0402. Dat zou ook meteen verwerkt moeten zijn. 

 

Waar loop jij nu precies tegenaan?

Dat heb ik inderdaad! Door in het keuze menu op te waarderen krijg ik niet voor elkaar. Ze geven aan dat het wordt opgewaardeerd binnen een uur maar een dag later is het nog niet opgewaardeerd

Reputatie 7
Badge +19

Als ik het goed begrijp, wordt er geen data bijgeschreven op de Mifi router? Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan kan ik of een collega met je meekijken. 

Zo goed als ingevuld!

Reputatie 7
Badge +20

Vreemd, @Kyrap_ Ik heb extra tegoed voor je aangevraagd via deze weg. Daarmee zou het goed moeten komen. Maar ik ben wel benieuwd waar je in het menu op vastloopt? Het werkt wel, maar de opwaardering volgt niet? Begrijp ik dat goed? 

Klopt! Er wordt aangegeven dat het wordt opgewaardeerd maar de opwaardering volgt inderdaad niet.

Hij is nu inderdaad opgewaardeerd!

Reputatie 7
Badge +20

Mocht het weer voorkomen, hoor ik van je. 

Bedankt voor de hulp!

Hi, ik zit met het zelfde probleem. Zouden jullie mij nog een keer uit de brand kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +30

Zeker! Ik heb opnieuw tegoed voor je aangevraagd, dat moet er binnen een werkdag opstaan!

Goedenavond,

Kan ik via deze weg telkens mijn internet opwaarderen? Helaas lukt het elke keer niet via het telefonische keuzemenu…

 

Reputatie 7
Badge +30

Bij dezen weer aangevraagd, @Kyrap_. Alleen vind ik het zo gek dat het telefonisch nog steeds niet lukt. Bel je 0800-0402 met het telefoonnummer eindigend op -364? En spreek je dan in dat je je noodpakket wilt opwaarderen? Wat gebeurt er dan?

Super! Ja klopt, er wordt dan verteld dat het opgewaardeerd wordt maar vervolgens gebeurt dat niet…

Reputatie 7
Badge +30

Wat gek :-(. Ik ga navraag doen bij de betreffende afdeling of zij weten hoe dit kan. Het is niet handig zo natuurlijk! Ik laat je het weten zodra ik terugkoppeling heb.

Zou super zijn! Al het contact wat ik op neem wordt namelijk niks mee gedaan….

Goeiemiddag,

ik heb het gisteren weer telefonisch geprobeerd via het keuzemenu, werkt helaas nog steeds niet… :( Zouden jullie mij weer verder kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +30

Excuses voor de late reactie! Ik heb het opnieuw aangevraagd voor je en tevens nog eens gevraagd waarom jij dit niet via het keuzemenu kunt. 

Hi!

zou iemand mij nog een keer kunnen helpen met opwaarderen? Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar..

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Kyrap_, ik zie dat jouw abonnement inmiddels ook administratief opgeheven is. Heb je nu nog een noodpakket van ons of van KPN Netwerk? Ik kan 'm nu namelijk niet meer opwaarderen :-(.

Ik heb nog steeds een noodpakket, wachten nog steeds op glasvezel. Dit betekend dus dat wij hier geen internet meer kunnen krijgen?

Reputatie 7
Badge +30

Maar is er nu een lopende bestelling? Zo niet, dan heb je volgens onze voorwaarden inderdaad geen recht meer op een noodpakket. Je zou een nieuwe aanvraag via onze website kunnen doen op glasvezel. 

Ik heb inderdaad een bestelling lopen waarvan jullie die niet kunnen leveren. Daar wacht ik nu ondertussen een jaar+ op…… Daarvoor heb ik het noodpakket gekregen. 

Reputatie 7
Badge +30

Maar ik zie momenteel op het adres uit jouw forumprofiel geen lopende bestelling. De laatste bestelling is op 25 november geannuleerd en voor zover ik kan zien, loopt er nu niets meer.