Digitenne opzeggen

  • 22 augustus 2013
  • 19 reacties
  • 5638 keer bekeken

Hallo,

Vorige maand heb ik mijn digitenne opgezegd via de site. Hier heb ik dan ook een bevestigingsmail van gehad dat het abonnement zou worden gestopt op 14-09-2013.

Nu krijg ik wel een factuur voor komende maand die loopt van 01-09-2013 t/m 30-09-2013

Hoe kan dit? Kan ik ervan uitgaan dat het abonnement wel is opgezegd?


19 reacties

Badge
komt waarschijnlijk doordat je midden in een maand opzegt, er komt dan nog weer een eindafrekening. de mail is automatisch verzonden, dus je pakket is wel opgezegd.

Ook ik heb dat probleem alleen dit is nu de derde keer op rij dat er een factuur komt en automatisch

geld van de rekening word afgeschreven. Ook ik heb een bevestigend mail gehad van de opzegging

Moet het dan weer storneren en dat gaat telefonisch dus een vrij dure hobbie kan dit niet stop gezet worden.

Geachte heer/mevrouw,

We hebben uw opzegging voor onderstaand(e) contract(en) ontvangen en zullen deze zo spoedig mogelijk verwerken. Bewaar dit overzicht goed.

Abonnementen

Digitenne 
Abonneenummer5272484560
Smartcard nr 1014312123640
Smartcard nr 2 
Smartcard nr 3 
Datum van opzegging20-07-2013
Reden van opzeggingNiet tevreden met de geleverde dienst van KPN,
Andere reden: tariefwijziging
 
hoop dat het aangepast word

vrg

Poetin

En ja hoor van de week weer gestoneerd  na de zoveelste keer en nu alweer een nieuwe factuur.

KPN doe er nu eens iets aan word er helemaal gek van .

Vergoeden jullie ook de kosten die ik elke keer moet maken om te stoneren?

EN GRAAG ANTWOORD!

Ook ik heb een nieuwe factuur gekregen terwijl de datum van opzegging is verstreken.

Graag een oplossing voor dit probleem

Reputatie 6
Badge +11
Hoi TijnD en Poetin, 

Heel graag zoek ik voor jullie uit wat er misgaat. Kunnen jullie mij hiervoor een privébericht sturen met daarin jullie postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer? Dan zoek ik het voor jullie uit. 

Met vriendelijke groet,

Burhan

ach ik heb maar weer eens een factuur gekregen het gaat gewoon door helaas.

Daar gaan we weer. Weer een factuur nu van 55,13 over de afgelopen maanden.

We hebben op 20 juni opgezegd per onmiddelijk.

(Daar de kosten van abbo van 9,66 naar 12,50 gngen.)

Kpn heeft daar 20-07-2013 van gemaakt  per email (maand opzegtermjn)

Maar het abbo werd per 1 juli duurder en dat was dus de reden om per 01-07 digi op tezeggen

het zou opgelost worden maar niet dus

denk dat dit een mooi item voor radar is

data's  zijn bij webmaster en mij bekend via p m

Reputatie 7
Badge +16
Ik zou maar weer even een privébericht sturen.

Reputatie 7
Badge +11
Beste Poetin,

Uw bericht is aangepast, privéberichten zijn als een privé conversatie bedoelt aangezien het persoonlijke details kan omvatten.

Ik begrijp dat mijn collega u heeft aangegeven welke acties hij heeft ondernomen naar aanleiding van uw originele bericht en u heeft aangegeven hoe de stand van zaken is. Indien u naar aanleiding van zijn antwoord nog een vraag heeft kunt u dat weergeven door middel van hem nogmaals een privé bericht te sturen om te zien of er alsnog een oplossing gevonden kan worden. Mocht mijn collega u niet een voor u bevredigend antwoord kunnen bewerkstelligen kunt u een klacht indienen omtrent uw vraag bij KPN.

 

Dit kunt u doen via de gegevens aangegeven via onderstaande link:

Klacht indienen bij KPN


 

Met vriendelijke groet,

 

Cornelis

Wat flauwkul! Ik heb al hetzelfde problemen als anderen, moet ik klacht indien? Wat gedoe!!! 

Moet ik bellen? Gezien mijn doofheid, werkt het niet en houd je geen rekening met de doven.

Het ligt alleen aan uw problemen, daarom heb ik mijn bankrekening laten blokkeren, zie je maar lekker uit!

Ik zie al dat jullie echt honger aan geld hebben!!!

Wat schandeling !!! Moet je schamen, KPN !!!!!

Ik ben klantnummer **********, heb ook (opzeggen)bevestingsmail.

Veel mensen zullen geen vertrouwen mee aan KPN !!

:robotsad:

Note:

Bericht aangepast door Admin in het kader van het privacybeleid op het Forum.

Reputatie 7
Badge +16
Volgens mij wordt er aangegeven om nog een privé bericht te sturen zodat ze het voor u op kunnen lossen.

Reputatie 7
Badge +11
Beste FriTon,

Spijtig te zien dat u in uw eerste bericht op het Forum op deze manier van leer trekt.

Wij hebben nog geen eerder bericht van u op het Forum ontvangen waar u uw probleem aangeeft en onze Webcare Specialisten de kans te geven dit op een civiele manier op te lossen.

Onze Webcare Specialisten willen u met alle plezier van dienst zijn en weten uiteraard niet bij voorbaat dat u niet via de telefoon kunt communiceren zoals u aangeeft.

Het lijkt mij dan ook dat u misschien op een andere wijze of via een ander kanaal contact heeft gehad met KPN waar geen bevredigende oplossing is gevonden. Ik stel dan ook voor dat wij gaan kijken vanuit het Forum op welke wijze we dit op een prettige manier voor u kunnen oplossen.

We hebben uw klantnummer genoteerd en ik stel voor dat een van onze Webcare Specialisten in dit geval u per e-mail gaat benaderen zodat op die wijze met u gecommuniceerd kan worden op welke wijze dit kan worden opgelost.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 7
Badge +28
Beste FriTon,

De opzegging van het abonnement is op 26 november ingediend, met als ophefdatum 27 december. Ik begrijp uit dit bericht dat dit niet de bedoeling was en dat de laatste factuur is gestorneerd. Ik zie op dit moment inderdaad een betalingsachterstand.

Zou ik in een reactie, of in een privébericht  een toelichting mogen ontvangen wat er precies is afgesproken en in hoeverre dit niet klopt? Dan ga ik op zoek naar een betere oplossing.

Met vriendelijke groet,

Joran

Note:

Bericht bewerkt door Admin. Gegevens voor verwerking opgeslagen.

U zal nader worden bericht door Joran.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Ik heb per 26 oktober 2013 opgezegd, dus wordt op 30 november gestopt, waarom betaal ik de factuur voor december 2013?

FriTon

Reputatie 7
Badge +28
Dag FriTon,

Er lijkt inderdaad iets mis te gaan, op basis van de informatie die je hebt gestuurd kan ik niet verklaren waarom het een maand later opgezegd wordt. Ik start intern een klachtenprocedure om dit uit te zoeken en te voorkomen dat er extra kosten in rekening gebracht worden. Mijn excuses hiervoor, we gaan het rechtzetten. Ik kom er op terug!

Met vriendelijke groet,

Joran

[b]Wat is dat????https://

Wel ik ben vorige week gebeld door een jongedame en wat schetst mijn verbazing ?!!

Naar aanleiding van uw telefonisch contact met een van onze medewerkers kunnen wij u als volgt informeren: 
   
Door een fout in onze systemen zijn er ten onrechte kosten bij u in rekening gebracht.   
   
Als tegemoetkoming zult  een creditfactuur  van  een bedrag van EUR 55,83  (inclusief BTW) ontvangen. 
   
Kenmerk: 7038596 
   
Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
   
Met vriendelijke groet,  naam bij mij bekend

Als tegemoetkoming ?? ?? het is jullie fout kpn  jullie geven het zelfs toe in bevestiingsmail  zie boven

Zou het op prijs stellen als er nog deze week een als blijk van goodwill een  bos bloemen en een vergoeding voor gemaakte stoneringskosten word geregeld.

Wat me trouwens niet meer als normaal lijkt na zo'n geblunder en nog steeds niet herstelde fout.

 Poetin

Reputatie 6
Badge +11
Dag Poetin,

Bedankt voor je terugkoppeling. De teruggave van de teveel betaalde kosten is geregeld. Het is een correctie en geen compensatie.

Wij adviseren je nooit om te storneren. Teveel betaalde kosten worden door ons achteraf altijd gecorrigeerd. Jouw verzoek om (eventuele) storneringskosten te vergoeden zal door ons niet worden gehonnoreerd daar het je eigen keuze is geweest om te storneren.

De bos bloemen als blijk van goodwill is onderweg 😉

Met vriendelijke groet,

Burhan

Als  tegemoetkoming zult u een creditfactuur  van  een bedrag van EUR 55,83  (inclusief BTW) ontvangen. 
Staat toch echt in de mail

Wel als ik niet had gereageerd was mijn moeder nu nog aan het betalen.

De bank bood zelf aan om de automatiche incasso stop tezetten na uitleg van mij.

Dat geeft wel aan dat men juist wel moet storneren in dit soort gevallen.

Als de mensen niet reageren gaat dit gewoon door en zie dan maar je geld terug te krijgen,want

men zegt dan gewoon u heeft van onze dienst(en) gebruik gemaakt.

We praten gelukkig maar over 5,50 euro of zoiets.(voor moeders een boel geld trouwens)

Maar het geeft wel de mentaliteit van de kpn aan.

Maar moet zeggen het is een mooie bos bloemen dat dan weer wel.

Reageer