Beantwoord

Digitenne opzeggen

  • 7 January 2019
  • 3 reacties
  • 228 keer bekeken

We willen een van de twee opzeggen. we hebben maar twee tv,s meer. hoe verder
icon

Beste antwoord door Joran 10 January 2019, 17:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo ebgert.alkema,

Ik snap jouw bericht niet helemaal. Ik begrijp wel dat je nu twee abonnementen hebt, waarvan je er eentje wil opzeggen.

Een moderator gaat jou daar bij helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Maar je vraagt daarna wat je verder kunt doen met je tweede TV. Als ik het goed begrijp dan....🙄
Je kunt op jouw tweede TV eventueel een FTA-ontvanger aansluiten. Je kan daarbij gebruik blijven maken van je huidige antenne. Op de tweede TV ga je dan alleen NPO 1/2/3 en twee regionale zenders ontvangen. Een FTA-ontvanger heb je al voor ongeveer 30 euro. Als je een advies wilt hebben over waar je een FTA-ontvanger kunt aanschaffen, mag je dat aangeven,. Dan krijg je van mij een link.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Egbert, welkom op het forum! Ik weet ook niet zeker of ik je helemaal goed begrijp. Dat wordt vast duidelijk als ik je gegevens erbij kan pakken. Kun je de gegevens die Noordzee hierboven vraagt in je profiel zetten? Dan zoek ik dit uit en kom ik er op terug 🙂
Reputatie 7
Badge +28
@ebgert.alkema: Ik heb geen reactie meer gezien. Laat het weten als ik je nog kan helpen, je kunt ook telefonisch contact opnemen of je laten terugbellen via Opzeggen TV, Internet, Bellen en Digitenne | KPN

Reageer