Beantwoord

Digitenne opzeggen

  • 1 May 2019
  • 2 reacties
  • 127 keer bekeken

Op de site wordt gesteld dat digitenne een apart abonnement is dat apart moet worden opgezegd. Echter toen ik het digitenne abonnement had opgezegd werd in de bevestigingsmail gemeld dat mijn internet en bellen abonnement pus digitenne werd beƫindigd. Hoezo apart kunnen opzeggen?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 May 2019, 13:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Jaap Slot. Welkom op het forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Als je een los Digitenne abonnement afneemt kan je dit abonnement apart opzeggen. Wanneer je Digitenne hebt toegevoegd aan een Internet+(i)TV of Internet abonnement kan je in mijn KPN Digitenne verwijderen uit het pakket. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb helaas nog geen reactie ontvangen op mijn laatste bericht, dus ik ga er vanuit dat je je het misschien al via een andere weg hebt geregeld. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer