Beantwoord

Digitenne opzeggen

  • 9 August 2019
  • 14 reacties
  • 258 keer bekeken

Hoe kan ik mijn lopende Digitenne abonnement opzeggen?
Ik heb 1 abonnement lopen sinds 2014 welke ik altijd in de auto gebruikte maar door de recente omschakeling van de ontvangers kan ik deze dus niet meer in de auto gebruiken.
Op Mijn KPN kan ik wel mijn abo inzien en uitbreiden maar nergens een optie opzeggen.
Ook informatie hierover wordt waarschijnlijk uit commerciële overweging niet vermeld of ergens moeilijk te vinden verstopt.
icon

Beste antwoord door Noordzee 9 August 2019, 11:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 3
Badge +1
https://www.digitenne.nl/service-en-contact/digitenne-opzeggen/
Reputatie 7
Badge +28
Je kunt bellen met 0800-0402.
Maar daar zijn vaak lange wachtrijen.

Of je vult hier jouw volledige profiel op het forum en dan regelt een moderator het voor jou.
Reputatie 7
Badge +28
@Giannie

Een moderator wil het voor je regelen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Beste Noordzee,
Ik heb net via de link mijn gegevens aangevuld.
Ik weet niet wat met CAS-ID bedoeld wordt maar mijn klantnummer heb ik wel opgegeven.
Op deze klantnummer heb ik namelijk alleen maar de betreffende Digitenne lopen die beëindigd moet worden.

In mijn gegevens heb ik ook mijn mobiele nummer ingevuld, je mag mij ook bellen als je nog vragen hebt.
Bij voorbaat dank voor je hulp!!
Reputatie 7
Badge +28
OK Top, Ik kan jou verder niet helpen, want ik ben geen KPN-medewerker.

Maar er komt hier vanzelf een moderator langs die jou verder gaat helpen. Even geduld nog, het kan nog wel een dag duren want het is druk op het forum.
OK Toppie dan.
In dat geval, heel erg bedankt voor je hulp als mede forum member.
Fijne dag nog.

Goed dat je zegt dat het even kan duren, ik wacht even netjes af.
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor je gegevens, Giannie! En jij dank voor de hulp, Noordzee :)

Ik ga de opzegging voor je regelen, Giannie. Ik kom daar maandag even bij je op terug met de bevestiging en dergelijke.
Super Bedankt Erik !!
Ik verneem graag maandag van je.

Nog een prettig weekend.
Reputatie 7
Badge +30
We gaan de opzegging morgen voor je doorvoeren, Giannie. Dan zal het ook per direct niet meer werken, is dat akkoord? Je krijgt dan een bevestiging op het mailadres dat je ook hier op het forum gebruikt.
Ja hoor Erik, het mag per direct stoppen met werken, akkoord.
Dus dan wordt het abonnement per direct stopgezet, dank je daarvoor.
Wordt dan ook het te veel geïncasseerde (vooruit) te betalen maandbedrag terug betaald?
Reputatie 7
Badge +30
Top, dan is de opzegging bij dezen doorgevoerd. Je krijgt een bevestiging per e-mail. Op je volgende maandelijkse factuur, die krijg je rond de 19e worden de kosten gecrediteerd terug naar vandaag. Je krijgt een retourdoos thuis ergens in de komende twee weken om de ontvanger terug te sturen.

Wordt dan ook het te veel geïncasseerde (vooruit) te betalen maandbedrag terug betaald?


Er zal zeker nog een correctiefactuur volgen. Dat is wel de gewoonte bij KPN.
Reputatie 7
Badge +28
Eind goed, al goed.
Beste Erik (en Noordzee),
Dank jullie hartelijk voor de hulp bij m'n opzegging.
Zeer gewaardeerd !!