Beantwoord

Digitenne opzeggen & klacht

  • 3 August 2019
  • 6 reacties
  • 170 keer bekeken

Beste digitenne/KPN te, waar zit U, Amsterdam, 3-8-19
ik heb uw laatste factuur / automatische incasso gestorneerd omdat:
  1. Het nieuwe en het oude kastje niet (meer) werken. alleen NPO en NH, al maanden.
  2. Ik breng het nieuwe kastje maandag a.s. terug naar uw winkel te Bijlmerplein, Amsterdam ZO
  3. Het is echt onverteerbaar dat U schriftelijk of per mail niet bereikbaar bent. Geen adres bij "Contacten."
  4. Alleen smoezen en van het kastje naar de muur, urenlang! Slecht hoor, en gewoon bedrog!
  5. ik heb U al zeker 3x langs deze niet bwijsbare weg bericht gedaan en krijg geen antwoord. U kent mijn mailadres, (...) dat ik wekelijks raadpleeg.
  6. Ik betaal echt niet meer.
  7. Ik hoop dat U maandag zo goed bent een ontvangstbewijsje te leveren.
  8. M. niet zo vr. grt, F.A. Kaal, te (...)
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Bart_ 6 August 2019, 11:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo kaalboek,

Ik adviseer jou om jouw privé-gegevens niet in het bericht te zetten.

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Wil je wat meer over jouw situatie vertellen?

1/ Wat voor type antenne gebruik je?
2/ Staat jouw antenne binnen of buiten?
3/ Zie je een code of een foutcode?
Reputatie 7
Badge +28
@kaalboek

Heb je tijd om bovenstaande vragen te beantwoorden?

En wat zeiden ze in de KPN-winkel?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @kaalboek Van harte welkom hier op het KPN Forum. Dank je dat je de moeite hebt genomen om je verhaal hier te doen. Als eerste: je hebt je adresgegevens openbaar geplaatst. Je bevindt je nu op een publiek forum, waar iedereen mee kan kijken en lezen. Ik heb je privégegevens daarom verborgen.

Dan inhoudelijk en wellicht is het goed om daarbij enkele andere zaken toe te lichten. Je hebt een probleem met Digitenne, lees ik. Je had een oude ontvanger (zoals je weet werkt die niet meer) en je hebt zult daarvoor in de plaats een nieuwe hebben gekregen. Deze werkt ook niet goed? Ik moet dat vragen, want ik kan en mag op basis van enkel je e-mailadres niet in je gegevens kijken. Ik kijk graag met je mee, maar dan is het noodzakelijk dat je je adresgegevens, klantnummer en volledige naam vermeldt in je KPN Forum profiel . Dan kan ik naar je aansluiting kijken en zonodig actie ondernemen. Wat daarbij helpt is uitleg over de problemen waar je met de nieuwe ontvanger tegenaan loopt. Dan kan ik concreet op zoek naar oplossingen.

Zo te lezen heb je al vaak contact gezocht met KPN en dat is niet bijster positief verlopen. Dat maak tenminste op uit de wijze waarop je het contact omschrijft. Er zit ook nogal wat ergernis over de manier waarop je contact met ons kunt leggen, lees ik. We hebben inderdaad geen openbaar mailadres of postadres waar je naar toe kunt schrijven. Dit hebben we wel gehad, maar daar werd steeds minder gebruik van gemaakt en beide methodes waren bijzonder weinig efficiënt. We zijn echter volop bereikbaar, via de telefoon en via de digitale weg. Je kunt op de site je klacht indienen, je kunt chatten en via de social media zijn we ook goed te bereiken. Al deze contactopties zijn 'bewijsbaar', je kunt bijvoorbeeld de transcriptie van een chat laten toesturen.

Je geeft aan dat je de ontvanger terugbrengt naar de winkel en de openstaande rekening niet meer wilt betalen. Dat laatste wil ik je van harte afraden. Ons betalingssysteem staat volledig los van andere zaken en je zult dus herinneringen en andere aanmaningen ontvangen. Die extra problemen gun ik je niet. Ik help je liever door de daadwerkelijke problemen met Digitenne op te lossen.

Je bevindt je nu op het KPN Forum. Op dit Forum zijn klanten van KPN actief, die graag met je meedenken over alle problemen waar je tegenaan loopt en je graag helpen bij het vinden van oplossingen. Noordzee, die al onder jouw verhaal reageerde, is zo iemand. Ook zijn er medewerkers van KPN actief, ik ben daar één van. Ik zorg ervoor dat gesprekken goed en netjes verlopen, dat informatie goed vindbaar is én ik kan helpen als er specifieke actie vanuit KPN nodig is. Dat laatste lijkt me bij jou wel aan de orde.

Wat ik concreet van je nodig heb om je te kunnen helpen, mocht je dat willen.

  • een volledig ingevuld Forum Profiel
  • een toelichting over wat er precies misgaat met Digitenne-kijken. Als je de vragen van Noordzee beantwoordt kan ik daar goed mee uit de voeten.

Ik lees het graag!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @kaalboek Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op mijn vorige bericht. Ik hoop van harte dat ik het verhaal iets duidelijk heb kunnen maken. Als ik nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag.
Beste allemaal 'kweetnietwie, Amsterdam, 9-8-19
Allemaal goede raad en gesubsidieerd (niks te doen en toch betaald) (...)
er gebeurde pas iets nadat ik mijn betaling had gestorneerd en (het probleem leek mij een kwestie van even aan/omzetten bij KPN) een Chatje met ene khaalim. Allemaal bevestigd, hij doet het weer. En jullie (KPN) niet meer hoop ik, of in elk geval minder. Gewoon aanpakken en zorgen dat alles werkt, lijkt me.
Er was nog zoiemand in mijn buurt (met nieuw kastje), ik zal het doorgeven. En anoniem op een forum hoeft van mij nog minder. Zoveel gekken zijn er niet. M.grt., dank en succes gewenst, Frits Kaal, (...)

PS: dat CAStjesnummer, dat hebben jullie toch ook wel ergens? Wat een ellende om dat te 'overleggen.'

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. huisregels en privacy
Reputatie 7
Badge +20
Beste allemaal 'kweetnietwie, Amsterdam, 9-8-19
Beste @kaalboek

Allemaal goede raad en gesubsidieerd (niks te doen en toch betaald) (...)
Deze opmerking snap ik niet helemaal. Je kreeg goede raad en hulp van een mede-forumgebruiker. Zoals uitgelegd doet iemand als Noordzee dit vrijwillig en vanuit interesse voor de techniek. Ik werk zelf voor KPN en krijg een keurig salaris. Niks van dit alles heeft met subsidie te maken en al helemaal niet met de term die jij als laatste gebruikte.

er gebeurde pas iets nadat ik mijn betaling had gestorneerd en (het probleem leek mij een kwestie van even aan/omzetten bij KPN) een Chatje met ene khaalim. Allemaal bevestigd, hij doet het weer. En jullie (KPN) niet meer hoop ik, of in elk geval minder. Gewoon aanpakken en zorgen dat alles werkt, lijkt me.
Ik begrijp dat je de ontvanger dus nog niet retour hebt gebracht? Je kunt dingen via de klantenservice laten aankaarten en uiteraard ook via dit kanaal: als je aangeeft wat het probleem is, is de oplossing vaak snel gevonden. Zeker als het een kwestie van 'even aan/omzetten' betreft. Het storneren van je betaling staat overigens los van technische problemen en dito oplossingen.

Er was nog zoiemand in mijn buurt (met nieuw kastje), ik zal het doorgeven. En anoniem op een forum hoeft van mij nog minder. Zoveel gekken zijn er niet. M.grt., dank en succes gewenst, Frits Kaal, (...)
Aan dit Forum is niet veel anoniem: klanten en moderators vormen een community van mensen die elkaar en anderen helpen bij het vinden van informatie over onze producten. Het is ieders eigen keuze om hier wel of niet actief op te zijn. Als iemand zich meldt met een vraag of opmerking komt er altijd een reactie. Het is wel een openbaar Forum, waar iedereen op mee kan lezen. Vandaar dus dat we je afraden om je adresgegevens hier neer te zetten,

PS: dat CAStjesnummer, dat hebben jullie toch ook wel ergens? Wat een ellende om dat te 'overleggen.'
Nee. Daar moet ik echt om vragen. Al was het maar om de privacy-technische reden die ik in mijn eerste reactie al toelichtte.

Reageer