Hallo, wij hebben een probleem met kpn op 22-04-2019 hebben wij een abonnement afgesloten bij kpn voor digitenne voor 15.50 per mnd en eenmalig 35.- euro aansluitkosten. De volgende dag 23-04-2019 kreeg ik een bevestiging per mail dat het abb geld met 1.50 was verhoogd, stond niet op de site bij aanmelding. Hier waren wij het niet mee eens, en aangezien wij binnen twee weken zonder opgaaf van reden konden annuleren, hebben wij dit gedaan via de mail, dit kon of via klantenservice of online, wat we dus hebben gedaan. Kreeg gelijk de bevestiging via de mail dat ze het verzoek van annulering hadden ontvangen, en dat ik hierover terug gebeld zou worden. dit is tot op heden niet gebeurd. Vervolgens kreeg ik op 24-04-2019 een berichtje op mijn mobile telefoon dat er apparatuur onderweg was van kpn. Hierover heb ik via twitter (@kpnwebcare) contact gezocht, en die vertelden mij dat mijn annulering niet door kpn was verwerkt, ik moest bellen naar de klantenservice, dit heb maar gedaan, daar werd mij verteld, dat ik het pakje wat onderweg was kon weigeren, en dat het dan goed kwam. Het pakje heb ik dus geweigerd en terug laten sturen, die heeft kpn op 29-04-2019 terug gekregen. Op 03-05-2019 kreeg ik een mail van kpn dat mijn eerste factuur onderweg was, een bedrag van 51.02 euro zou 07-05-2019 afgeboekt worden, wat ook is gebeurd. Wij hebben wederom gebeld met de klantenservice en het was volgens kpn erg druk op de klantenservice dus ik heb 23 min in de wacht gestaan, toen heb ik op de website mijn telefoonnummer achter gelaten, en wij werden binnen 1 minuut terug gebeld (hoezo druk) Vervolgens heb ik mijn verhaal gedaan, en de meneer van de klantenservice (Dhr. Boryo) vertelde mij dat mijn annulering nog steeds niet verwerkt was, maar na een lang gesprek zou hij het gelijk in orde maken, dit gebeurde inderdaad en tijdens het gesprek met de klantenservice kreeg ik de bevestiging van annulering. hij vertelde ook dat ik het geld van de factuur niet mocht storneren, wat dan zouden wij een boete krijgen. We hebben na afboeking een week gewacht of kpn het onterechte bedrag zou terug storten, maar nee dus. Dus hebben wij zelf het factuurbedrag gestorneerd. op 11-05-2019 hebben wij via post nl een doos toegestuurd gekregen, of wij de apparatuur, wat wij in bruikleen hebben, maar even terug willen sturen (wat wij dus niet hebben) Wij hebben ons keurig aan de regels gehouden, ik heb alle mails, berichten en bewijs van opsturen op mijn telefoon. Kreeg gisteren bericht van kpn of ik even binnen die dagen alsnog de factuur wil betalen, NEE DUS, Mag kpn zo met mensen omgaan, dit kan en mag toch niet.
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid