Beantwoord

Digitenne opzegging niet goed verwerkt

  • 17 May 2019
  • 13 reacties
  • 266 keer bekeken

Badge
Hallo, wij hebben een probleem met kpn op 22-04-2019 hebben wij een abonnement afgesloten bij kpn voor digitenne voor 15.50 per mnd en eenmalig 35.- euro aansluitkosten. De volgende dag 23-04-2019 kreeg ik een bevestiging per mail dat het abb geld met 1.50 was verhoogd, stond niet op de site bij aanmelding. Hier waren wij het niet mee eens, en aangezien wij binnen twee weken zonder opgaaf van reden konden annuleren, hebben wij dit gedaan via de mail, dit kon of via klantenservice of online, wat we dus hebben gedaan. Kreeg gelijk de bevestiging via de mail dat ze het verzoek van annulering hadden ontvangen, en dat ik hierover terug gebeld zou worden. dit is tot op heden niet gebeurd. Vervolgens kreeg ik op 24-04-2019 een berichtje op mijn mobile telefoon dat er apparatuur onderweg was van kpn. Hierover heb ik via twitter (@kpnwebcare) contact gezocht, en die vertelden mij dat mijn annulering niet door kpn was verwerkt, ik moest bellen naar de klantenservice, dit heb maar gedaan, daar werd mij verteld, dat ik het pakje wat onderweg was kon weigeren, en dat het dan goed kwam. Het pakje heb ik dus geweigerd en terug laten sturen, die heeft kpn op 29-04-2019 terug gekregen. Op 03-05-2019 kreeg ik een mail van kpn dat mijn eerste factuur onderweg was, een bedrag van 51.02 euro zou 07-05-2019 afgeboekt worden, wat ook is gebeurd. Wij hebben wederom gebeld met de klantenservice en het was volgens kpn erg druk op de klantenservice dus ik heb 23 min in de wacht gestaan, toen heb ik op de website mijn telefoonnummer achter gelaten, en wij werden binnen 1 minuut terug gebeld (hoezo druk) Vervolgens heb ik mijn verhaal gedaan, en de meneer van de klantenservice (Dhr. Boryo) vertelde mij dat mijn annulering nog steeds niet verwerkt was, maar na een lang gesprek zou hij het gelijk in orde maken, dit gebeurde inderdaad en tijdens het gesprek met de klantenservice kreeg ik de bevestiging van annulering. hij vertelde ook dat ik het geld van de factuur niet mocht storneren, wat dan zouden wij een boete krijgen. We hebben na afboeking een week gewacht of kpn het onterechte bedrag zou terug storten, maar nee dus. Dus hebben wij zelf het factuurbedrag gestorneerd. op 11-05-2019 hebben wij via post nl een doos toegestuurd gekregen, of wij de apparatuur, wat wij in bruikleen hebben, maar even terug willen sturen (wat wij dus niet hebben) Wij hebben ons keurig aan de regels gehouden, ik heb alle mails, berichten en bewijs van opsturen op mijn telefoon. Kreeg gisteren bericht van kpn of ik even binnen die dagen alsnog de factuur wil betalen, NEE DUS, Mag kpn zo met mensen omgaan, dit kan en mag toch niet.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 29 May 2019, 11:01

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Hallo @Kazooie18, welkom op het KPN forum. Wat een verhaal! Ik kan mij erg goed voorstellen dat je er van baalt. Wet van murphy? Alles wat fout kon gaan, is ook wel gebeurd. Sorry hiervoor. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met je gegevens (postcode + huisnummer en naam)? Dan duik ik er voor je, komt goed 🙂
Badge
heb ik inmiddels gedaan
Reputatie 7
Badge +28
Mooi,

Ik vermoed dat @Nadia morgen weer werkt. Even geduld nog....
Reputatie 7
Jouw vermoeden is correct en tevens juist @Noordzee 🙂 Ben ik weer @Kazooie18. Ik had al even het een en ander in gang gezet, zo hoef je je geen zorgen te maken over de apparatuur. Er is een notitie in je dossier gezet dat de tuner niet is aangenomen en weer retour afzender is gegaan. De factuur wordt al snel na het versturen van het pakket in het systeem gezet. Ik zal ervoor zorgen dat we dit oplossen. Komt goed 🙂
Badge
Ik wacht het allemaal af, in ieder geval bedankt dat jij er wel mee bezig bent👍
Reputatie 7
Zeker @Kazooie18, dat is het minste wat ik voor je kan doen. Ik vind het heel naar dat het allemaal niet zo lekker loopt. Als ik nog wat voor je kan betekenen hoor ik het graag.
Badge
Het enigste wat wij willen is dat alles opgelost wordt en dat ik geen facturen, herinneringen krijg dat ik binnen drie dagen moet betalen, want ik wordt hier bloednerveus van
Badge
Heb nu weer een bericht van kpn, in de vorm van een “dreigbrief” moet voor 29 mei betalen, anders schakelt kpn een incassobureau in, jeetje dit is te erg voor woorden, ik geloof dat ik hier maar eens mee naar het juridisch loket moet gaan, heeft kpn wel door wat ze bij de mensen veroorzaken😡😡😡😡😡
Badge
@Nadia vind het jammer dat ik nu totaal geen reactie meer krijg over mijn facturen🤔
Reputatie 7
Hey @Kazooie18, geen zorgen. Ik ben er nog wel. Ik werk alleen niet elke dag, mogelijk dat er een dag of 2 - 3 (afhankelijk van feestdagen en weekenden) tussen zit dat je een reactie van mij kunt verwachten. Geen nood, ik zit hier nog wel bovenop. Het spijt mij dat je deze brief hebt ontvangen. Ik zal daar aanstaande maandag een collega die de facturen beheert mee in gesprek. Ik kom er op terug 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Kazooie18 Zoals we net hebben besproken: ik heb het probleem met de openstaande nota voor je kunnen oplossen. We gaan het bedrag intern laten verrekenen, waarmee jullie er geen last meer van krijgen. Je zult binnen enkele dagen een slotnota krijgen (die we dus gaan verrekenen) en mogelijk nog wat berichten. Hou mij en @Nadia op de hoogte: mocht het onverhoopt toch nog nodig zijn of je wilt gewoon iets weten, dan zoeken wij het uit.
Badge
@Bart_ @Nadia ik zou nog even een terugkoppeling geven, heb tot op heden geen eindnota gekregen, wel een mailtje dat ik geen toegang meer heb tot mijn kpn mail adres (had ik die dan?)
had van kpn wel even een brief verwacht met excuses maar dat is waarschijnlijk hopen tegen beter weten in
maar jullie in ieder geval bedankt voor jullie hulp👍
Reputatie 7
Zeker, we zijn er voor je 🙂 Klopt, je krijgt voor het aanmelden van bijvoorbeeld een MijnKPN een mailadres. Tijdens het contract is het niet verplicht om er gebruik van te maken. Ik wil je hier namens KPN nog wel excuses voor het ongemak geven. Begrijpelijk dat het erg frustrerend is geweest, het verdiende niet de schoonheidsprijs. Het is dan wel niet via een e-mail, maar niet minder gemeend 🙂

Mocht je nog vragen hebben nu of later, je weet ons te vinden.

Reageer