Beantwoord

Digitenne opzegging niet verwerkt?

  • 5 September 2019
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Beste,

Op 26 juni heb ik digitenne schriftelijk opgezegd maar tot op heden wordt er steeds nog automatisch geincaseerd door jullie.

Wat kan of moet ik doen om dit stop te zetten

Gr
Werner11

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 6 September 2019, 15:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19
Heb je een bevestiging gehad van de opzegging?
nee geen bevestiging wel een telefoontje
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Werner, welkom op het forum! Als jij geen bevestiging hebt gehad, dan is de opzegging waarschijnlijk ook nog niet uitgevoerd. Wat is er gezegd tijdens het telefoontje?

Vul verder je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan pak ik hier de rest erbij en gaan we dit regelen.
Reputatie 7
Badge +28
@werner11

Vul verder je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.