Beantwoord

Digitenne oude antenne werkt niet optimaal

  • 22 May 2019
  • 7 reacties
  • 228 keer bekeken

Goedendag,

Wij hebben voor de tweede nieuwe tuner een antenne V2. Zouden we daar, voor een betere ontvangst een nieuwe voor mogen?

Vriendelijke groet

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic
icon

Beste antwoord door Nadia 24 May 2019, 09:58

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@HaGri

De nieuwe Funke V5 is zowel binnen als buiten te plaatsen. Buiten ga je een betere ontvangst krijgen. Weet je al of je de antenne binnen of buiten wilt plaatsen?

Admin: post verplaatst
@HaGri

De nieuwe Funke V5 is zowel binnen als buiten te plaatsen. Buiten ga je een betere ontvangst krijgen. Weet je al of je de antenne binnen of buiten wilt plaatsen?


In eerste instantie binnen :)

Admin: post verplaatst
Reputatie 7
Badge +28
OK, dan is het nu even wachten op moderator @Nadia
Kan even duren, want ook zij werkt niet zeven dagen per week.

Admin: post verplaatst
Reputatie 7
@HaGri leuk dat je hier bent, welkom op het KPN forum. Fijn dat je ook alvast je gegevens in het forumprofiel hebt ingevuld. Hiermee kon ik meteen aan de slag 🙂 Er is een nieuwe antenne voor je onderweg. Binnen 2-3 werkdagen heb je deze in huis!

Ik ben zo vrij geweest om ook je abonnement thuis te controleren, ik zie dat je een Internet Thuis Instap hebt met een erg lage snelheid 😣 Ik wil je adviseren om gebruik te maken van Sneller Internet Buitengebied 4G. De internetverbinding verloopt via het vaste netwerk waarbij het mobiele 4G-netwerk als versneller wordt gebruikt. Hierdoor krijg je tot wel 30Mbps aan extra snelheid bovenop de vaste verbinding en kunnen genieten van een stabieler en sneller internet dan voorheen. Je moet daarvoor wel je huidige pakket overzetten naar de nieuwe propositie, ik wil je dan aanraden om gebruik te maken van Internet + Digitenne. Als je hiervoor geïnteresseerd bent, laat het me weten. Ik help graag 🙂
@Nadia Hartelijk dank voor het opsturen van de antenne. We gebruiken internet maar erg weinig, dus voor nu laten we het zo.
Reputatie 7
Badge +28
De richting van de Funke V5 antenne is belangrijk. Het kan zijn dat je even wat moet experimenteren met de positie van de antenne. Je kunt daarvoor eventueel gebruik maken van de signaalmeter uit het menu van je ontvanger.
Reputatie 7
Geen probleem @HaGri, mocht je er nog eens op terugkomen vraag me er dan gerust nog eens naar. Jouw account moet namelijk wel even worden omgezet, dat is even een dingetje. Maar daar help ik je graag mee 🙂

Reageer