Beantwoord

Digitenne overstap naar nieuwe ontvanger

  • 15 March 2019
  • 2 reacties
  • 220 keer bekeken

ik heb een alles i een abonnement met gratis digitenne.
Vorige week in Overijssel met caravan geweest en alleen nog NPO 1+2+3
Blijkt dat daar geen ontvangst meer mogelijk met insteek kaart.
Nu thuis in Rotterdam geprobeerd echter ook hier alleen NPO 1+2+3 +RTV Rijnmond.
Lijkt wel of ik niet meer ben aangesloten op Digitenne of moet ik in Rotterdam ook al een nieuw kastje hebben??
Indien dit het geval is,wilt u mij dan een nieuw kastje toesturen,
Vriendelijke groet Jan

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door PeterG 15 March 2019, 17:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

In Rotterdam is het oude systeem nog in de lucht. Mogelijk heeft de smartcard in de module in Overijssel lange tijd (maand) geen signaal gehad en is daardoor in slaap gevallen.
Wel in Rotterdam weer opnieuw zenders scannen. Daarna tv 10 minuten op rtl 4 zetten. De kaart zou dan weer geactiveeerd moeten worden.

p.s. dat je in Overijssel NPO kon ontvangen betekent dat je tv het nieuwe systeem (dvb-t2 hevc) kan ontvangen. Echter is kpn wel gestopt met smartcards/module's. De nieuwe ontvanger is overigens wel een huurtoestel. Daar ga je € 5 per maand voor betalen.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Jan1948, welkom! Ik zie dat Peter je al heel goed heeft geholpen. Kan ik je op dit moment nog ergens mee van dienst zijn of heb je alles aan de praat gekregen?