Beantwoord

Digitenne pas na 1 maand actief

  • 31 July 2019
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

mijn digitenne is pas na 1 maand geactiveerd ondanks 7 telefoongesprekken met jullie
dit alles was gebeurd omdat iemand twee keer hetzelfde casnr had ingevuld
dit alles is natuurlijk voor u tereug te zien
ik vind het daarom niet meer dan normaal dat er een composatie voor is na al die telefoontjes en loosebeloftes en ik zal ook gebeld worden
hoop nu eindelijks iets goeds van jullie te horen
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 August 2019, 11:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Ron j, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je erg veel tijd kwijt bent geweest om je Digitenne uiteindelijk geactiveerd te krijgen, en dat je hiervoor een tegemoetkoming wil krijgen. Om het een en ander na te kijken, bijvoorbeeld hoelang het gespeeld heeft en hoe vaak je contact hebt gehad, moet ik de systemen induiken. Dit kan ik helaas niet zonder gegevens, dus zou je allereerst jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik kijken wat ik je kan bieden als coulance.
Hoi susan
ik heb alles ingevuld
mvg
Reputatie 7
Badge +21
@Ron j, bedankt. Ik zie dat je sinds 11 juli aardig wat keren contact hebt gehad inderdaad. Ik stuur je even een privébericht wat ik voor je kan betekenen hierin.
Reputatie 7
Badge +21
@Ron j, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Mocht je nog op mijn aanbod in willen gaan dan hoor ik het graag!
Hoi susan
ik had al gereageerd maar is denk ik niet goed gegaan
iets is beter als niets dus ga akkoord met je voorstel
maar een tijdje voetbal eredivisie was ook leuk geweest
mvg ron
Reputatie 7
Badge +21
@Ron j, met de kosten die je terugkrijgt (op de factuur van augustus of september) kan je zo'n 1,5 maand Fox Sports kijken. Je moet het dan wel even zelf aanvragen, en zelf ook uitzetten 😉

Reageer