Beantwoord

Digitenne: plotseling aantal zenders verdwenen

  • 15 July 2019
  • 5 reacties
  • 232 keer bekeken

Opeens geen RTV Noord meer. Ook geen 1, 2, 3 en Friesland, MTV, BBC. Rest van de zenders perfect beeld. Storing?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Casey 16 July 2019, 17:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Misschien had je last van het slechte weer? Dan wil de ontvangst soms wel eens minder goed worden.
Hoe is de ontvangst nu?

Haal de ontvanger anders eens van de stroom af.
Dan even terug naar de fabrieksinstellingen.
En daarna uitgebreid zenders zoeken.

Is dit de oplossing?
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Casey Da's gek. Ik ben net als Noordzee nieuwsgierig naar de huidige stand van zaken. Heb je Noordzee's advies al opgevolgd?
Het was geen slecht weer, zenders opnieuw gezocht maar niets gevonden. Ontvanger maar uitgezet, samen via een schakelaar met de TV en naar bed gegaan. De volgende morgen was alles er weer. Bedankt voor de reacties.
Reputatie 5
Badge +4
Expeditie Grunnen is mijn favoriete programma, dat zouden meer mensen moeten zien!

Reputatie 7
Badge +28
Het was geen slecht weer, zenders opnieuw gezocht maar niets gevonden. Ontvanger maar uitgezet, samen via een schakelaar met de TV en naar bed gegaan. De volgende morgen was alles er weer. Bedankt voor de reacties.

Haal de ontvanger anders eens van de stroom af.
Dan even terug naar de fabrieksinstellingen.
En daarna uitgebreid zenders zoeken.

Is dit de oplossing?


Wellicht was het volledig uitzetten van de ontvanger, toch de oplossing. Ik heb wel eens vaker hier gelezen dat de ontvanger dan een soort ontlading krijgt.

Reageer