Beantwoord

Digitenne signaal in de achterhoek

  • 8 July 2020
  • 3 reacties
  • 136 keer bekeken

Reputatie 3

Ik heb op de camping nooit problemen gehad met ontvangst nu ik een nieuw digitenne kast heb is de ontvangst niks bijna altijd storing of geen beeld hij vliegt van 100 naar 0 ik begrijp niet dat jullie zo een kast op de markt brengen zorg eerst dat het 100 procent goed is ?????

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Ook ik heb met de oude ontvanger altijd goed beeld gehad op de camping in de achterhoek. Ik huurde de oude ontvanger op de camping. Nu heb ikzelf een nieuwe he ontvanger en krijg helemaal geen ontvangst in de caravan. Met geluk krijg ik een signaal buiten op de caravantafel. Heb hem maar weer opgezegd en ga vanmiddag de canal digitaal app proberen.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door John12 10 July 2020, 21:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@John12

In de Achterhoek is de ontvangstsituatie inderdaad niet ideaal. Daar heb je een goede buitenantenne nodig wil je een kans(je) maken op ontvangst. 

Het probleem is bekend bij KPN. In dit topic proberen we KPN te overtuigen van een extra zendmast in de Achterhoek en nog wat andere regio's:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/heeft-de-nieuwe-ontvanger-een-slechtere-onvangst-dan-de-oude-469873

Blijf dat topic volgen voor het laatste nieuws over een mogelijk betere ontvangst in de Achterhoek.   

 

Reputatie 3

@John12

In de Achterhoek is de ontvangstsituatie inderdaad niet ideaal. Daar heb je een goede buitenantenne nodig wil je een kans(je) maken op ontvangst. 

Het probleem is bekend bij KPN. In dit topic proberen we KPN te overtuigen van een extra zendmast in de Achterhoek en nog wat andere regio's:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/heeft-de-nieuwe-ontvanger-een-slechtere-onvangst-dan-de-oude-469873

Blijf dat topic volgen voor het laatste nieuws over een mogelijk beter ontvangst in de Achterhoek.   

 

Bedankt voor je antwoordt. Ik heb nu een app abonnement op canal digitaal genomen. Op mijn salora tv in de caravan zit de app hiervoor. Ik had al onbeperkt internet op mijn mobiel en gebruik deze nu als hotspot voor mijn tv en heb nu perfect beeld via WiFi.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @John12, bedankt voor jouw bericht!

Fijn om te lezen dat je het op een andere manier hebt opgelost. Wie weet zien we je in de toekomst weer terug bij KPN voor Digitenne :wink: