Beantwoord

Digitenne staat steeds vaker stil

  • 24 April 2023
  • 7 reacties
  • 51 keer bekeken

Ook bij ons staat digitenne steeds vaker stil, staat binnen boven op een kast. Altijd goede ontvangst. 

Kunnen wij een een nieuwe ontvange krijgen? Onze antenne is ergens van 2015.

Fam Brouwer - Jansen

 

Dank!!

 

admin:privegegevens verborgen

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 29 April 2023, 11:20

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Wjbmcj ,

Heb je al geprobeerd om de antenne iets te draaien?

En geef eens een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via uitgebreid zenders zoeken.

Helpt dat niet? Dan kan de nieuwste antenne (Funke V6) inderdaad een oplossing zijn. 

 

Beide gedaan maar blijft hetzelfde, had ik al gelezen als advies naar anderen. Graag een nieuwe antenne svp en wat zijn de kosten? Sturen jullie die op naar mijn adres? BVD

Reputatie 7
Badge +28

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Profiel ingevuld

Reputatie 7
Badge +13

@Wjbmcj Bedankt voor het invullen van jouw profiel en welkom op het forum! 2015 is inderdaad aan de oude kant en ik heb een nieuwe antenne opgestuurd naar een service punt in de buurt. Je ontvangt zodra het pakketje klaar ligt na het weekend een sms. Voor toekomstige meelezers in dit topic kun je veel voorkomende problemen oplossen met de pagina: Geen beeld of storing oplossen bij de Digitenne ontvanger

Dank!

Reputatie 7
Badge +13

@Wjbmcj Graag gedaan hoor! Ik hoor graag of de nieuwe antenne dan ook daadwerkelijk de problemen heeft verholpen. Ik wens je een fijne dag!

Reageer