Digitenne start opnieuw inning 3 jr na opzegging!

  • 18 januari 2014
  • 2 reacties
  • 2235 keer bekeken

Alstublieft HELP! 

De klantenservice zegt het uit te zoeken maar na 45 minuten tot een uur in de wachtstand wordt de verbinding verbroken (meerdere keren gebeurt) en wordt ik ook niet teruggebeld (ook als je van te voren je telefoonnummer doorgeeft met de vraag terug te bellen mocht de verbinding verbroken worden). Email werkt al helemaal niet; geen reactie! 

Mijn geval is uitzonderlijk en dan blijkt de klantenservice niet in staat je te helpen; misschien dat middels deze noodkreet ik iemand vind binnen KPN die me echt kan helpen! 

December 2010 heb ik na heel veel moeite mijn abonnement van Digitenne weten op te zeggen (ik was niet goed opgenomen in klantsystemen of iets) en uiteindelijk retournummers ontvangen waardoor ik de 2 huurtuners kon retourneren. Alles afgerond zou je zeggen. Niet dus! Tot mijn grote schrik kwam ik er tijdens mijn vakantie afgelopen December achter, dat ik alweer het hele jaar voor Digitenne betaal (zonder dat ik dit heb aangevraagd)! 

Alle documenten uit 2010 heb ik digitaal beschikbaar voor bewijs. 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Gijsbert301,

In de eerste plaats excuus dat je niet op de juiste manier bent geholpen bij de klantenservice.

We willen je vraag gaan oppakken vanuit het Forum en ik verzoek je dan ook graag om je klantnummer, postcode, huisnummer en een bereikbaarheidsnummer via een privébericht te sturen aan mijn collega (Webcare Specialist) _Marco_  zodat hij het voor je kan oppakken.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

 
Reputatie 4
Badge +4
Grappig, een jaar lang niet kijken wat er met je geld gebeurd !

Reageer