Beantwoord

Digitenne stopzetten en rond april 2020 weer activeren

  • 28 August 2019
  • 6 reacties
  • 524 keer bekeken

Ik wil digitenne stop zetten en rond april 2020 weer activeren.
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 August 2019, 11:32

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +5
@huiskes.duuren dan kun je hier terecht: https://www.digitenne.nl/service-en-contact/digitenne-opzeggen/
Reputatie 7
Badge +22
@huiskes.duuren dan kun je hier terecht: https://www.digitenne.nl/service-en-contact/digitenne-opzeggen/
Ik denk dat je alleen het abonnement volledig kan opzeggen, en niet tijdelijk. Als je weer in april 2020 weer gaat aanmelden zit je er weer 1 jaar aan vast. Dus eigenlijk heeft het geen zin om het tijdelijk op te zeggen.
Reputatie 5
Badge +5
@Dennis Schreve een "los" digitenne abonnement heeft inderdaad een jaar looptijd. Digitenne in combinatie met een interactieve tv abonnement kan neem ik aan wel maandelijks opgezegd worden.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @huiskes.duuren, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Digitenne kan je op twee manieren bij KPN afnemen, en bij beide is de opzegging anders.
  • Heb je los een Digitenne abonnement met een jaarcontract, dan kan je pas na dat jaar opzeggen. Al het apparatuur moet dan retour naar KPN. Helaas is er geen optie om hem tussentijds stop te zetten of op te zeggen.
  • Heb je een Digitenne abonnement en ontvanger bij je internet en tv pakket, dan is het een optie die je maandelijks kan uitschakelen. De tv-ontvanger van Digitenne moet dan retour en opnieuw aanvragen duurt maximaal 5 werkdagen.

Heb je hiermee de informatie gevonden die voor jou van toepassing is? 🙂 Zo niet, dan hoor ik het graag en help ik je verder. Het zou dan ook handig zijn om je gegevens erbij te kunnen pakken, wil je daarvoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?
Reputatie 7
Badge +21
@huiskes.duuren, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen? 🙂
Goedendag de digitenne is opgezegd iedereen bedankt voor het reageren.

groet

Reageer