Beantwoord

Digitenne terug brengen

  • 13 August 2019
  • 10 reacties
  • 234 keer bekeken

hallo ik heb digitenne een leen kastje maar ik moet hem voor 14 dagen terug brengen zou het ook na openingstijden van de kpn winkel kunnen terug brengen gr
icon

Beste antwoord door Noordzee 14 August 2019, 19:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Nee, dat gaat niet.

Want aan wie zou je dat kastje dan willen geven?

Alleen tijdens de openingstijden is er iemand aanwezig in de winkel.
Op 1 augustus heb ik een leen kastje gekregen bij de kpn winkel in zeist ik heb 2 weken de tijd om het kastje terug te brengen ik breng hem naar de kpn winkel in Gorinchem tot welke datum kan ik het kastje terug brengen gr
Reputatie 7
Badge +28
1 augustus 2019 + 2 weken = 15 augustus 2019.
Mijn vraag was of ik het donderdag 15 augustus avond nog terug kan brengen in de kpn winkel in Gorinchem ze zijn tot 21:00 nog open
Reputatie 7
Badge +28
Op 1 augustus heb ik een leen kastje gekregen bij de kpn winkel in zeist ik heb 2 weken de tijd om het kastje terug te brengen ik breng hem naar de kpn winkel in Gorinchem tot welke datum kan ik het kastje terug brengen gr

Mijn vraag was of ik het donderdag 15 augustus avond nog terug kan brengen in de kpn winkel in Gorinchem ze zijn tot 21:00 nog open


Ja, als je de ontvanger op 15 augustus 2019 tijdens de openingtijden van de winkel inlevert, voldoe je aan de afspraak van twee weken na 1 augustus 2019.
Reputatie 7
Hallo @papegaai, welkom op het forum! Als jij met de winkel de afspraak hebt gemaakt om de Digitenne ontvanger uiterlijk vandaag terug te brengen zal je dat vandaag nog kunnen doen. De winkel in Gorinchem is vanavond inderdaad open.
Wat voor afspraken je precies met de winkel gemaakt hebt kan ik niet zien, doordat er geen gegevens op je profiel staan. Als het niet lukt om de ontvanger terug te brengen kan je die alsnog op je profiel invullen, dan kan ik met je meekijken. Laat je weten of het vanavond gelukt is?
Reputatie 7
Badge +28
@papegaai

Wil je nog even aangeven of het gelukt is om de ontvanger vanavond in te leveren?
Hallo het is geluk om de digitenne terug te brengen naar de winkel gr
Reputatie 7
Badge +28
Mooi, Dab heb je dat precies op tijd gefixt. 👍
Reputatie 7
Fijn om te lezen dat dat gelukt is inderdaad! Als we via deze weg nog iets anders voor je kunnen betekenen weet je ons te vinden.