Digitenne toevoegen

  • 27 August 2020
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Reputatie 1

wanneer ik digitenne toevoeg op mijn overzicht van mijn aansluiting glasvezel zie ik de totaalprijs 23 euro omhooggaan!

dit moet toch. 5 euro zijn ?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


2 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @herman1357

Welkom op ons Forum! Wanneer je een glasvezelaansluiting met interactieve tv in je pakket hebt, en je wilt daar een Digitenne ontvanger aan toevoegen, kost dat € 5 extra per maand. Heb je nog geen interactieve tv in je pakket, dan heb je een Digitenne basisabonnement van € 18 per maand nodig. Dat is inclusief 1 Digitenne ontvanger. 

Schept dit wat meer opheldering voor je? Zo niet, dan lees ik graag wat er nog onduidelijk is, eventueel aangevuld met een foto/screenshot van wat je precies ziet. Let er daarbij op dat je geen privégegevens openbaar meestuurt. Ik wil je dan ook vragen om je Forumprofiel aan te vullen met je gegevens (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en (bij het veld “persoonlijke opmerkingen”) de laatste 3 cijfers van je IBAN. Dat is alleen voor moderators zichtbaar. 

Reputatie 5
Badge +10

Ik heb niet meer iets gehoord, dus ik ga ervan uit dat het duidelijk is. Anders dan hoor ik het graag!

Reageer