Beantwoord

Digitenne toevoegen aan MijnKPN

  • 17 April 2019
  • 5 reacties
  • 160 keer bekeken

Heb net MIJN KPN geactiveerd en "thuis" toegevoegd, zit de digitenne daar automatisch bij
icon

Beste antwoord door Noordzee 17 April 2019, 20:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Amiga,

Door alleen in Mijn KPN te kiezen voor "thuis" heb je niet direct Digitenne. Want dan zouden heel veel andere Nederlanders nu ook ineens Digitenne hebben.

Je zal dus in Mijn KPN de optie Digitenne apart moeten aanvinken. Wil je zeker weten of dit bij jou goed staat, dan zal een moderator dit voor jou moeten nakijken.

Zou je dan het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
NOORDZEE
Bedankt voor je antwoord
Kan nergens "digitenne "aanvinken
Heb 2 verschillende abonneenummers, is dat het probleem???
Abonneenummers op zelfde naam en zelfde émailadres
Dank je voor verder antwoord
Amiga
Reputatie 7
Badge +28
Graag gedaan Amiga,

Ik kan me zomaar voorstellen dat de twee verschillende abonneenummers het probleem vormen. Ik denk wel dat een moderator van KPN hier een oplossing voor kan vinden. Waarschijnlijk zal alles samengevoegd moeten worden naar één abonneenummer.

Een moderator wil dus graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Je kan het tweede klantnummer/abonneenummer vullen in het vakje opmerkingen.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Amiga! Ik zal even nakijken hoe de adminstratie precies in elkaar steekt. Kun je de gegevens die Noordzee vraagt in je profiel zetten? Graag beide klantnummers als je die voorhanden hebt. Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd zoek ik het voor je uit 🙂
Reputatie 7
Badge +28
@Amiga: Ik heb niets meer van je gehoord, heb je hier al duidelijkheid over? Zo niet help ik je graag verder.

Reageer