Beantwoord

Digitenne traag, instabiel geluid

  • 13 January 2020
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

Goedemorgen, al jaren heb ik digitenne, was altijd tevreden. Sinds ik de nieuwe ontvanger/kastje heb is het wisselen van stations zeer traag en het geluid niet constant. Komt hier een oplossing voor. Irritant overweeg toch maar weer op kabel overtegaan.

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 January 2020, 10:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Watteau 

Probeer eens het volgende:

1/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen.

2/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken. 
 

Geeft dit een verbetering? 

Reputatie 7
Badge +28

@Watteau 

Heeft de bovenstaande instructie geholpen? 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Watteau. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat Noordzee al een mogelijke oplossing heeft gegeven. Heb je dit al geprobeerd? Als dit het probleem niet verhelpt, dan horen we dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Watteau 

Probeer eens het volgende:

1/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen.

2/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken. 
 

Geeft dit een verbetering? 

Overigens volgt er later dit jaar nog en software-update waarin diverse verbeteringen beloofd zijn. 

Reputatie 7
Badge +21

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels verholpen is. Als we toch nog iets voor jou kunnen betekenen, dan horen we dat graag van je!

 

Blijf erbij dat Digitenne met het vorige systeem prettiger was. Geluid is na update instellingen beter, zenderwisseling blijft traag.

Reageer