Beantwoord

Digitenne tuner defect, nieuwe aanvragen?

• 6 september 2018
  • 5 reacties
  • 277 keer bekeken

hallo ik heb zn kastje van kpn met ontvanger,Ook zit er zn kaartje in.
Maar nu werk ie niet meer,Hoe kan ik een nieuwe aanvragen ?
heb deze ook al zn 5 jaar omenhand.
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 5 oktober 2018, 12:11

Hoi Ronnie, ik heb al helaas geen bericht meer van je gehad. Ik neem aan dat je met de Klantenservice telefonisch of via Live Chat contact hebt gehad om je vraag te beantwoorden. Ik sluit hierbij je topic. Mocht je nog wel vragen hebben, laat het dan nog even weten 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hay Ronnie76, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier je vraag stelt, ik neem aan dat je Digitenne bedoelt? Die leveren we met een smartcard. Wat is er precies aan de hand? zie je een foutmelding op je tv? Ik hoor het graag van je 🙂
ja ik krijg geen zenders hij loopt ma door ?
Maar ik kreeg een mail hoe ik een nieuwe kon krijgen..
En dan moet je met de laatste 3 bank nummers je Id bevestigen.
En nu zeg ie dat ik geen Digi hebt ???? vaag betaal al 5 jaar lang via de bank.
Nooit een afschrift gezien of wat dan ook , Aleen van kpn internet.
Reputatie 7
Badge +15
Dat is inderdaad vreemd! Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Ook handig om alvast door te nemen: Klaar voor de toekomst: Verandering bij Digitenne In dat artikel informeren we je over de nieuwe Digitenne techniek en tuner!
Reputatie 7
Badge +15
Ronnie! Ik heb nog geen bericht van je gehad 😮 Ik wacht met grote spanning af, wil je jouw forumprofiel aanvullen? Dan kan ik voor je aan de slag! Laat hier een bericht achter als je zover bent 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hoi Ronnie, ik heb al helaas geen bericht meer van je gehad. Ik neem aan dat je met de Klantenservice telefonisch of via Live Chat contact hebt gehad om je vraag te beantwoorden. Ik sluit hierbij je topic. Mocht je nog wel vragen hebben, laat het dan nog even weten 🙂

Reageer