Beantwoord

Digitenne tuner gratis maar nu niet meer

• 26 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 753 keer bekeken

Tijd geleden KPN compleet genomen, kreeg daarbij een gratis digitenneontvanger, extra ontvanger moesten worden betaald. Deze ontvanger had ik niet meer nodig en heb netjes teruggestuurd. Inmiddels komt mijn kind weer thuis wonen en wil ik graag mijn Digitenne ontvanger weer gebruiken. Tja zegt KPN nu moet je betalen per maand, stom had nooit zo eerlijk moeten zijn om dat ding terug te sturen, KPN vraagt hiermee om sjoemelgedrag.
Graag jullie reactie

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PeterG 29 augustus 2017, 21:18

De túner is niet gratis, het digitenne-abonnement is dat. Je betaalt inderdaad € 5 per maand per extra ontvanger, of dat nu een i-TV ontvanger of Digitenne-ontvanger is.
I.c.m. met interactieve tv betaal je echter geen abonnement voor Digitenne. Maar dus wel de extra ontvanger bij je interactieve abonnement.

Digitenne-abonnement is € 15,50 incl. 1 ontvanger. Zonder die ontvanger is het werkelijke abonnement dus € 10,50. En dat betaal je niet 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Anta, welkom op het Forum! Ik kan me goed voorstellen dat dit bepaalde vragen bij je oproept. Ik wil hier niet lukraak een verklaring voor geven, maar graag nakijken wat er veranderd kan zijn. Als je reageert op mijn privébericht dan duik ik mijn systeem in voor een verklaring hiervoor. Hoor graag van je!
Reputatie 7
De túner is niet gratis, het digitenne-abonnement is dat. Je betaalt inderdaad € 5 per maand per extra ontvanger, of dat nu een i-TV ontvanger of Digitenne-ontvanger is.
I.c.m. met interactieve tv betaal je echter geen abonnement voor Digitenne. Maar dus wel de extra ontvanger bij je interactieve abonnement.

Digitenne-abonnement is € 15,50 incl. 1 ontvanger. Zonder die ontvanger is het werkelijke abonnement dus € 10,50. En dat betaal je niet 😃
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb helaas geen reactie gekregen op mijn privébericht, Anta. Ik ga er daarom vanuit dat het door de uitleg van Peter duidelijk is geworden wat je betaalt voor Digitenne. Mocht je toch nog vragen hebben, mag je alsnog reageren op mijn privébericht.

Reageer