Beantwoord

Digitenne-tuner inwisselen voor een inferieure nieuwe???

• 13 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 234 keer bekeken

Uit een bericht van KPN blijkt dat ik mijn Digitenne twintuner moet inruilen voor een nieuwe tuner vanwege een systeem/frequentie wijziging. Met die nieuwe tuner kun je alleen maar een signaal ontvangen om direct te kijken, maar je hebt geen mogelijkheid om programma's op te nemen (geen harde schijf dus). Ik vindt dat een zeer kwalijke vermindering van de dienstverlening van KPN, nota bene onder handhaving van de huidige abonnementsprijs. Dat kan toch niet waar zijn?
Ik woon in het buitengebied en krijg voorlopig geen glasvezel, dus ook geen interactieve TV.
KPN moet er vind ik voor zorgen dat de dienstverlening op peil blijft totdat wij ook glasvezel kunnen krijgen. Kan dat beleid veranderd worden????
icon

Beste antwoord door Joran 15 augustus 2018, 17:21

Welkom Ypan, ik heb het bericht van adam88 weggehaald. Zodra we overgaan op DVB-T2 is er inderdaad geen mogelijkheid meer om programma's op te nemen. Het zit helaas niet in de planning om een nieuwe ontvanger uit te brengen met opnamemogelijkheid. In het topic dat hierboven is gelinkt vind je alle informatie over de overgang en hoe de toekomst er uit ziet. Klaar voor de toekomst: Veranderingen bij Digitenne
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Admin: Bericht weggehaald, dit gaat nergens over
Zelden zo'n dom antwoord gekregen........
Of dacht je soms dat je leuk was?
Reputatie 4
Badge +3
Het is gewoon zoals het is, KPN doet echt niets met onze klachten, en gaat hun beleid voorlopig zeker NIET aanpassen.

Oftewel dat betekent, "gewoon" slikken dit of anders abonnement opzeggen als je het er niet mee eens bent. En het doen met niets of de FTA zenders.

Overigens had je ipv. weer een nieuw topic te openen beter kunnen aansluiten bij het bestaande centrale topic: https://forum.kpn.com/digitenne-12/klaar-voor-de-toekomst-veranderingen-bij-digitenne-445235

Ik ben er inmiddels ook klaar mee.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Ypan, ik heb het bericht van adam88 weggehaald. Zodra we overgaan op DVB-T2 is er inderdaad geen mogelijkheid meer om programma's op te nemen. Het zit helaas niet in de planning om een nieuwe ontvanger uit te brengen met opnamemogelijkheid. In het topic dat hierboven is gelinkt vind je alle informatie over de overgang en hoe de toekomst er uit ziet. Klaar voor de toekomst: Veranderingen bij Digitenne

Reageer