Beantwoord

digitenne tuner reageert niet op de afstandsbediening

  • 21 July 2020
  • 3 reacties
  • 142 keer bekeken

Mijn zvx7200 reageert niet meer op afstandsbediening en blijft op zelfde zender staan menu werkt ook niet uitzetten wil wel met afstandsbediening wat heb ik gedaan nieuwe batterijen geen resultaat poosje uitzetten van t stroom af geen resultaat dus denk zvx7200 overleden afstandsbediening werkt wel op ir graag een oplossing 

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 July 2020, 13:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Marcel001 ,

Dat wordt vast een omruil van jouw Digitenne-ontvanger. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7

Hey @Marcel001, ik lees hier mee. Wat ontzettend vervelend zeg dat je tuner dienst weigert. Zit je nu op een recreatie-adres? Of een ander adres dan waar je jouw abonnement op hebt geregistreerd? Vermeld het dan ook even, we kunnen dan het pakketje bij een PostNL locatie verzenden dichtbij jou in de buurt :) 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Marcel001 ,

Dat wordt vast een omruil van jouw Digitenne-ontvanger. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

@Marcel001

Heb je al tijd om jouw gegevens in te vullen? Geef inderdaad ook even aan als je nu ergens ver van huis zit. Dit ivm het versturen van de nieuwe ontvanger. 

Reageer