Digitenne uit noodpakket werkt niet?

  • 28 November 2022
  • 5 reacties
  • 25 keer bekeken

Reputatie 2

Hoi! Ik heb ter overbrugging van een foutief verwerkte verhuizing een digitenne noodpakket gekregen. Alleen zenders 1, 2 en 3. Foutmelding 016. Heb de ontvanger al terug gereset en opnieuw de zender wizard doorlopen, geen succes. Ook handmatig zenders zoeken met de regio code zonder succes. Zou ik geholpen kunnen worden?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@Sharondv Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb een afdeling aangestuurd om de smartcard te activeren. Dat kan dan uiterlijk 24 uur duren. Ik hoop dat alles snel werkt!  

Reputatie 2

Dank Remco, ik vraag me alleen af, smartcard? Ik heb gewoon een tv ontvanger en een antenne gekregen bij het digitenne pakket. Nergens een smartcard gezien. Of begrijp ik het nu verkeerd? 

Reputatie 7
Badge +13

Ja sorry dat was even een technische term. Het gaat dan om een kaartje wat in de ontvanger zit die het signaal decodeert voor de tv. Als die te lang niet actief is geweest doet die het niet meer en moet die dan opnieuw worden aangezet. Dat doen mijn collega's van de backoffice dan voor je :-) . 

Reputatie 2

Ik heb de zenders! Dankje Remco

Reputatie 7
Badge +13

@Sharondv Fijn om te horen Sharon :-) . Laat het me weten als ik nog iets voor je kan doen!