Beantwoord

Digitenne va juni/juli 2019

  • 20 April 2019
  • 4 reacties
  • 657 keer bekeken

Vanwege veranderingen bij Digitenne wordt deze;
En duurder
En minder zenders 24 kitchen, National geo. en Fox
En daar bovenop kunnen de insteekkaarten niet meer gebruikt worden, wil je Xtra tv kijken kost dit 5 euro per aansluiting.

Heb ik dit allemaal goed begrepen?
icon

Beste antwoord door Noordzee 20 April 2019, 10:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Maudje,

Digitenne met één ontvanger blijft gelijk in prijs t.o..v de oude situatie. Wel wordt helaas per 1 juni 2019 de prijs verhoogd naar 17 euro per maand.

Elke extra ontvanger kost vijf euro per maand extra.

De drie door jou genoemde zenders gaan inderdaad verdwijnen. De reden hiervoor is dat KPN en F0x/Disney het niets eens zijn geworden over de prijs die daarvoor betaald moeten worden. F0x/Disney wil gewoon veel te veel geld hebben voor hun zenders, dit zou betekenen dat KPN een nog duurder abonnementsprijs moet gaan berekenen naar hun klanten toe.

Wel komen er drie vervangende zenders voor in de plaats. De eerst is al bekend : Love Nature. De andere twee nieuw zenders gaan waarschijnlijk binnenkort bekend gemaakt worden.

(Mijn wens/verwachting : SBS 9 en 192 TV)
Dat is dus idd zoals ik reeds al had vermeld, klein verschil, wij Kpn digitenne gebruikers betaalden eerst 15,50 pmnd inkl. het gebruik van 3 cards, dit wordt dus nu 17,50 plus 2 cards van 5 euro per stuk, dus 27,50 euro pmnd. Ik weet dat is voor een ontvanger, maar tot op heden had ik voor de Xtra tv's tenslotte genoeg aan een insteekkaart.

Ik kan er echt niks anders van maken, toch?
Hetzelfde "kijkplezier (bijna!) voor 12 euro pmnd meer.......
Reputatie 7
Badge +28
De nieuwe prijs is 17,00 en niet 17,50.
Maar de rest van jouw verhaal klopt.
Reputatie 7
Badge +28
Eventueel kan je overwegen om één (of twee) ontvanger(s) te vervangen door een FTA-ontvanger. Dat scheelt je vijf euro per maand, zon ontvanger kost eenmalig ongeveer 30 euro. Je hebt dan daarop alleen NPO 1/2/3 en een aantal regionale zenders.

Meer info nodig? Laat maar weten........