Beantwoord

Digitenne vaste klant

  • 30 April 2019
  • 11 reacties
  • 866 keer bekeken

Ik ben al jaren vaste klant bij KPN met KPN compleet, 2 mobiele nummers huisnummer, internet en TV. Ik ben ook al jaren Digitenne klant. Nu lees ik dat je als KPN klant alleen de huur betaald van een digitenne kastje maar dat is bij mij nooit aangeboden ik kan het ook nergens koppelen... dat is toch geldklopperij Voort hang ik al 44 minuten in de wacht bij klantenservice
icon

Beste antwoord door Marina_ 2 May 2019, 11:49

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Als je al heel lang klant was had je mogelijk nog een koop-ontvanger. En dan betaalde je geen huur. Dat feestje is dadelijk helaas voorbij.

Had je geen koopontvanger dan betaalde je buiten je Interactieve TV 5 euro per maand voor een Digitenne-ontvanger. Deze constructie blijft zo.

Mogelijk heb jij twee klantnummers en is het niet goed aan elkaar gekoppeld.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Ik heb de gegevens aangevuld
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @stavase, Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Je maakt inderdaad gebruik van kooptuners. Je hebt er drie i.c.m. een abonnement van €15,50. @Noordzee heeft al toegelicht dat de kooptuners komen te vervallen waardoor je nieuwe ontvangers nodig hebt. Hiervoor betaal je €5,00 per maand per ontvanger. In jouw geval kunnen we je Digitenne abonnement opzeggen en Digitenne ontvanger voor je aanvragen bij je alles in 1 abonnement. Je hebt een alles in 1 standaard abonnement, waarmee je recht hebt op twee ''gratis'' ontvangers. Hierdoor betaal je maar voor twee ontvangers, waardoor je goedkoper uit bent dan nu. Ik stuur je een overzicht van de kosten in een privébericht.
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt nu dus drie Digitenne-tuners, waarbij je dadelijk kennelijk recht hebt op twee gratis tuners.

Je zou kunnen overwegen om de derde tuner te vervangen door een FTA-tuner. Je kan dan gebruik blijven maken van je huidige antenne en met een FTA-ontvanger (die kost ongeveer 30 euro) kan je dan kijken naar NPO 1/2/3 een aantal regionale zenders.

Of je houdt natuurlijk driemaal Digitenne en dan betaal je voor die derde tuner vijf euro per maand.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @stavase, Ik heb vorige week 3 nieuwe ontvangers toegevoegd aan je alles in 1 abonnement. Heb je de nieuwe ontvangers inmiddels ontvangen en geïnstalleerd? Dan zet ik je Digitenne abonnement stop.
Reputatie 7
Badge +19
@stavase, In een privébericht stuurde je dat alle 3 de ontvangers inmiddels werken. Je Digitenne abonnement is stopgezet. Als je nog vragen hebt, laat het dan maar weten.
Hier was ik al bang voor digitenne is omgezet naar KPN vast klant maar nu doe het abb het niet meer

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Nu doet het abbonement het niet meer maar ook niet het nieuwe en heb inmiddels 6 kastjes in huis . Baal hier enorm van wat een gedoe
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @stavase, Wat gek! Hebben de nieuwe ontvangers al wel gewerkt? Krijg je een bepaalde foutcode te zien met de nieuwe ontvangers? Zou je de CAS-ID nummers van de nieuwste ontvanger willen toevoegen aan opmerkingen in je forumprofiel? Dan zorg ik ervoor dat je snel weer tv kan kijken. De andere 3 kastjes mogen retour naar KPN, Antwoordnummer 10119, 2400 VB Alphen aan den Rijn. (mijn advies is de retourbevestiging te bewaren)
Reputatie 7
Badge +28
Als je de CAS-ID nummers van jouw nieuwe ontvangers hebt geplaatst in het veld opmerkingen.
En als Marina dan jou een activatie signaal heeft gestuurd:

Laat dan alle ontvangers minimaal een uur aanstaan.
Kijk na een uur in het menu van de ontvanger of de abonnementsstatus inmiddels is versprongen van Nee naar Ja.
Reputatie 7
Badge +19
@stavase, We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders horen we het graag.

Reageer