Beantwoord

digitenne verspringend beeld

  • 22 July 2020
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Hallo forum Ik heb al twee digitenne ontvangen gehad maar als ik hem aanzet krijg ik vaak een licht paars beeld en het beeld versprinkt twee derde .De ontvanger is een zxv7200 hebben meer mensen dit mee gemaakt. Alles is al vervangen van antenne. Kabel .HDMI snoer. HDMI ingang van 1 naar 2.

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 August 2020, 19:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Boerde ,

Wat een vervelend probleem! Wat voor type  TV heb je ?  Soms nog een oude HD-ready?

Probeer eens de resolutie in jouw ontvanger en TV op 720p te zetten. Maakt dat verschil? 
 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Boerde ,

Wat een vervelend probleem! Wat voor type  TV heb je ?  Soms nog een oude HD-ready?

Probeer eens de resolutie in jouw ontvanger en TV op 720p te zetten. Maakt dat verschil? 
 

@Boerde 

Heeft dit geholpen? Heeft jouw TV ook een scartaansluitjng? 

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @Boerde. Hebben de opties die Noordzee geeft nog geholpen? Ik hoop het wel! Laat het anders vooral weten.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Boerde ,

Wat een vervelend probleem! Wat voor type  TV heb je ?  Soms nog een oude HD-ready?

Probeer eens de resolutie in jouw ontvanger en TV op 720p te zetten. Maakt dat verschil? 
 

@Boerde

Heeft dit geholpen? Heeft jouw TV ook een scartaansluitjng? 

@Boerde 

Heb je al geprobeerd om jouw ontvanger op een andere TV aan te sluiten. Heb je dan ook die storing?

Als je op een andere TV ook storing hebt, dan wordt het vast het omwisselen van jouw Digitenne-ontvanger. Maar mogelijk kun je nog wat testen met een andere TV of een scart-kabel?   

Reputatie 7
Badge +25

We hebben niets meer van je gehoord @Boerde dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!