Beantwoord

Digitenne voor camping

  • 21 May 2019
  • 6 reacties
  • 771 keer bekeken

Reputatie 3
Ik ben van plan Digitenne aan te schaffen voor de caravan. Nu heb ik begrepen dat de huur 5 euro per maand is. Ik moet dan ook eenmalig installatiekosten van 9,50 euro betalen. Dit jaar gebruik ik hem een maand. Volgend jaar werk ik niet meer en wil ik het hele seizoen Digitenne op de camping. Moet ik nu na een maand alles terugsturen en volgend jaar alles opnieuw aanvragen? Of kan ik het abonnement stopzetten en de apparatuur houden en vanaf volgend jaar weer activeren.
icon

Beste antwoord door Noordzee 21 May 2019, 20:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo John,

Dat laatste dus, als het bij jouw abonnement mogelijk is om Digitenne per maand af te nemen, moet je na het stopzetten van het abonnement alles weer terugsturen. Maar er zijn ook abonnementen op Digitenne die minimaal een jaar moeten lopen.

Is het een idee om volgend jaar pas een Digitenne-abonnement te nemen? Je zou nu voor dit jaar ook een FTA-ontvanger kunnen kopen. Zo'n ontvanger kost ongeveer 30 euro en je kunt dan kijken naar NPO 1/2/3 en een aantal regionale zenders. Of wil je in die maand vakantie ook de betaal-TV zenders niet missen?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi John.

Noordzee legt dit goed uit. Je kunt het wel voor 1 maand afnemen, echter zul je het wel weer terug moeten sturen als je dit weer opzegt. De installatiekosten zijn mij in dit geval onbekend overigens, mag ik vragen waar je dit hebt gezien?
Waar komen die installatiekosten vandaan?
Als je een digitenne-ontvanger toevoegt bij je abonnement voor Thuis met interactieve TV dan kost het gewoon € 5 per maand. En na min. één maand is ie weer stop te zetten.
Daar komt geen € 9,50 bij kijken....

Bij een los Digitenne abonnement, minimaal één jaar.
Reputatie 7
Badge +28
Als die 9,50 slaat op de buitenmontageset:
https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?nextchapterfeed

Die krijg je gratis van KPN als je voor de ontvangst een buitenantenne nodig hebt. En dat laatste is weer afhankelijk van de locatie van jouw camping. Als je in de buurt van een zendmast zit, dan heb je geen buitenantenne nodig.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo John,

Dat laatste dus, als het bij jouw abonnement mogelijk is om Digitenne per maand af te nemen, moet je na het stopzetten van het abonnement alles weer terugsturen. Maar er zijn ook abonnementen op Digitenne die minimaal een jaar moeten lopen.

Is het een idee om volgend jaar pas een Digitenne-abonnement te nemen? Je zou nu voor dit jaar ook een FTA-ontvanger kunnen kopen. Zo'n ontvanger kost ongeveer 30 euro en je kunt dan kijken naar NPO 1/2/3 en een aantal regionale zenders. Of wil je in die maand vakantie ook de betaal-TV zenders niet missen?


@John12

Heb je al besloten wat je gaat doen?
Reputatie 3
Ik wacht nog maar tot volgend jaar. Kijk in de tussentijd naar Netflix. Daar kun je series en films Download en. Bedank voor je antwoord.