Beantwoord

Digitenne voor op camping

  • 14 April 2019
  • 6 reacties
  • 1544 keer bekeken

Ik heb thuis KPN, internet tv compleet. Ook tablet en 2 mobiele telefoons. Kan ik nu binnen mijn pakket Digitenne krijgen voor op de camping. Wat heb ik dan nog nodig?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 April 2019, 20:07

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Je kan altijd een extra ontvanger kiezen binnen je pakket. Dat kan via MijnKPN. Je kan dan voor Digitenne kiezen. Afhankelijk van jouw pakket is dat gratis of kost dat 5 euro huur per maand. Ik kan alleen maar niet onthouden wanneer het gratis is en wanneer niet.

Maar een moderator weet dat natuurlijk wel prima.

Als je hulp nodig hebt bij het navragen, kan een moderator jou ook helpen.
Zou je dan het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Leonieuw. Welkom op het forum. Je kan inderdaad Digitenne toevoegen aan het abonnement thuis en meenemen naar de camping. Mocht je de Digitenne ontvanger thuis al gebruikt hebben, dan is het belangrijk dat je opnieuw naar de zenders zoekt op de camping. Anders zal de antenne een verbinding willen maken met het signaal van de dichtstbijzijnde mast bij jouw thuis en heb je geen signaal op de ontvanger. Mocht je benieuwd zijn naar de kosten of nog vragen hebben, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Zoals Noordzee al aangeeft. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
ha Vikash mijn gegevens heb ik achter gelaten.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. Je hebt op dit moment 2 gratis tv-ontvangers. Je kan voor een bedrag van €5,- p/mnd Digitenne toevoegen aan het bestaande abonnement. Zodra je Digitenne toevoegt aan het abonnement moet je het minimaal 1 maand afnemen. Mocht je hier na een maand geen gebruik meer van willen maken. Dan kan je deze Digitenne ontvanger weer verwijderen in Mijn KPN.
Reputatie 7
Badge +28
Is het gelukt met het aanvragen van Digitenne?
Reputatie 7
Badge +21
@Leonieuw We hebben niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat het is gelukt. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer