Beantwoord

digitenne voor Telfort klanten

  • 18 April 2021
  • 8 reacties
  • 340 keer bekeken

Soap: ik probeer digitenne te bestellen voor op de camping. Dat zou bij KPN voor 5 euro per maand kunnen. De optie staat niet aan in mijnkpn helaas. Bellen dan maar. De medewerker snapt er niets van en denkt dat het komt doordat ik een Ex Telfort klant ben en dat dat niet in de systemen zit...meerdere keren ruggespraak met collega’s die ook zeggen dat ik daar recht op heb. Na een uur aan de lijn, verbreekt ineens de verbinding. Vast geen toeval. De volgende medewerker beaamt dat sommige collega’s ,s nogal eens de hoorn op de haak gooien als ze er niet uitkomen, want niet goed voor hun moyenne. Hij gaat aan de slag. Geeft ook aan dat het moet  kunnen, ook na ruggespraak met zijn teamleider. Na een uur geeft hij aan dat er ctct zal worden opgenomen, nee dus. Weeks daarna nogmaals, zelfde verhaal en de week daarna idem. De laatste dame bedacht dat ik dan maar aan een nieuw abonnement moet. Kost alleen wel 20 euri per maand meer, doei! Om moedeloos van te worden…. Voor mij is nu de enige oplossing om digitenne door een familielid te bestellen of illegaal. Maar overweeg om helemaal te kappen met KPN. Daar ben je dan al decennia trouwe klant voor..

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 18 April 2021, 13:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Digitenne is bij Telfort nooit mogelijk geweest voor 5 euro extra per maand. Dus als u nu nog een Telfort abonnement heeft, dan kan dat nog steeds niet. U zult het abonnement aan moeten passen naar een KPN abonnement. Dan kan het wel.

Digitenne is bij Telfort nooit mogelijk geweest voor 5 euro extra per maand. Dus als u nu nog een Telfort abonnement heeft, dan kan dat nog steeds niet. U zult het abonnement aan moeten passen naar een KPN abonnement. Dan kan het wel.

Onzin, heb het jaren, icm Telfort via koper, gehad voor €5,-

Reputatie 7
Badge +24

Ik lees hier dat het bij een koper verbinding inderdaad wel kon:

https://forum.telfort.nl/tv-338/digitenne-op-de-camping-87407

Bij glasvezel niet. Heeft u nu misschien glasvezel? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ClaudiaE, op het moment is het bij Telfort glasvezelaansluitingen niet mogelijk om een losse Digitenne ontvanger toe te voegen maar goed nieuws! Op zeer korte termijn gaat dit wel kunnen. Het bestelsysteem wordt hier momenteel op aangepast en de verwachting is dat dit in de loop van volgende week besteld kan worden. Mocht het je volgend weekend nog niet lukken via MijnKPN, zou je dan weer aan de bel willen trekken hier? Dan ga ik kijken of de mogelijkheid ook echt toegevoegd is en of het mij wel lukt om te bestellen :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ClaudiaE, zou je eens willen kijken of het jou zelf nu lukt om Digitenne te bestellen via MijnKPN? Zo nee, zou je hier dan een screenshot willen delen van hoe het er uit ziet bij jou? (het is een openbaar forum, dus wel even opletten dat er geen persoonlijke gegevens op zichtbaar zijn, zoals je klantnummer :wink: )

reactie verwijderd (heb koper) dat kon blijkbaar al

Reputatie 7
Badge +22

@Noesie heb je glasvezel van TFT? Als het koper is dan lukt het wel. Maar heb je glasvezel, dan werkt het bij jou wel. Maar ik zag in jou screenshot dat je de bestelling nog niet bevestigd hebt. Krijg je na jou bestelling een mail dat Digitenne jou kant op komt?

Reputatie 7
Badge +20

Is het je gelukt om Digitenne aan te vragen @ClaudiaE? Hoor het graag!