Beantwoord

Digitenne website

  • 17 July 2019
  • 6 reacties
  • 148 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4
Word het niet eens tijd om de digitenne website te vernieuwen, want de informatie die daar word gegeven is niet juist. Er word o.a gezegd dat in heel nederland werkt, thuis, op de camping, op de boot. Een simpele antenne neerzetten , (dus niet hoog in de boom of mast) en dat het goedkoper is dan andere aanbieders.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 18 July 2019, 21:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Een nieuwe website met spetterende en wervende teksten is zeker een goed idee.

Zou jij eens met een paar goede teksten willen komen waarmee de klanten gelokt worden? Kom er maar in......

Dit is jouw kans! 😎
In een ver verleden kon ik gewoon, toen nog Nederland 1, zien zij het met een beetje sneeuw met niks anders dan een simpel koper draadje als antenne. Ik moet er wel bij melden dat we redelijk nabij het Hilversumse zenderpark woonden kleine 10 KM in directe lijn gemeten. Ondanks de vooruitgang op meerdere gebieden lijkt dat bijna niet meer mogelijk te zijn.

De grote vraag is heeft KPN budget over voor een hernieuwing van Digitenne.nl ik acht de kans groter dat die website te zijner tijd verdwijnt en als sub pagina binnen KPN.com terecht komt.
Ben je al zo oud ? De zender staat al heul lang niet meer in hilversum, ooit wel, niet ver van het huidige mediapark, dat was een mast zoals de hoogspanningsmasten (nu nog) zijn.
Maar dat is echt al lang geleden, ik kan zo snel geen artikel er over vinden.
Aanvulling : https://www.spreekbuis.nl/iconische-televisietoren-blijkt-baken-van-mediastad/
Als ik het goed heb was dat een straalmast naar lopik.
Dus zws ontving je lopik.
Ned.1 was kanaal 1, de lange antenne cq "lage" frequentie.
Later ook UHF, met flinke vermogens cq ERP, Den Haag moest ook bereikt worden met die mast.

Nu met DVB-T2 meerdere kleinere zenders, in totaal minder energie nodig (hoop/denk ik)
Met mijn oude ontvanger altijd prima ontvangst gehad, tot ver in duitsland.
Nu heb ik alleen een FTA ontvanger waar ik nog niet veel mee op stap ben geweest, maar ik vraag me nog steeds af hoe de gevoeligheid van de huurontvangers is, afgaande op wat ik hier zoal lees.
Ik bedoel de in dat artikel genoemde huidige toren die blijkbaar jonger is dan ik ben. De afstand naar IJsselstein (niet Lopik) in zelfs nog groter als en dat klopt waarschijnlijk wel dat ons signaal daar vandaan kwam. Punt is simpel stukje koper draad voldeed prima.
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor je feedback, Bobby. Ik verwacht, nu de omzetting zo'n beetje klaar is (los van de gerelateerde frequentiewijzigingen), we binnenkort ook gaan kijken waar er nog informatie staat die niet meer relevant is. We hebben, bijvoorbeeld, op kpn.com ook hier en daar nog servicepagina's voor de oude tuners en dergelijke. Daarin zal Digitenne.nl vast ook meegenomen worden. In hoeverre dan de dingen die jij benoemt worden aangepast durf ik niet te zeggen. In veel gevallen is gewoon neerzetten van een antenne alsnog voldoende. We hebben in het grootste deel van Nederland gewoon signaal. Etc...

Het forum kan in deze ook een beetje een valkuil zijn. De mensen waarbij er niets aan de hand is, en waar alles na wisseling nog gewoon prima werkt, die komen hier niet. Dus wij zien hier alleen degenen waar het mis gaat.

Dat allemaal gezegd hebbende, ik geef je feedback zeker intern door 👍🏻
Een aantal zal zijn beklag via Facebook of de chat doen dat krijgen we hier uiteraard niet mee.