Beantwoord

Digitenne werkt niet

  • 8 June 2019
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

En maar zoeken. Ik begrijp iets niet. Kpn biedt een dienst aan en beloofd van alles. Resultaat is niet als gewenst. Contact met klant service levert niets op. En wij maar naar de oplossing zoeken. De omgekeerde wereld. Zij leveren een dienst waar we voor betalen en zij dienen het product te leveren en stoppen met uitvluchten. Lever gewoon goed werk en neem de verantwoordelijkheid.

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 June 2019, 11:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@Plan B

Wat is bij jou het probleem? Heb je een foutcode? Zie je alleen de NPO ? Of zie je helemaal niets?

Geef is wat meer info.......
Je ziet niets maar nogmaals kpn verleent een dienst die we afnemen en zij hebben te zorgen dat het werkt anywere anyplace
Reputatie 7
Badge +28
@Plan B

Dan heb je nu geen beeld op alle zenders via Digitenne. Waarschijnlijk ontvang je hooguit NPO 1/2/3 en je regionale zender. Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Plan B, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor de ervaring die je hebt gehad met een collega. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Het is altijd de intentie om de klant te helpen, waar natuurlijk mogelijk. Niet op alle plekken is Digitenne (optimaal), maar als je voorheen wel beeld had zou hier niks aan verandert moeten zijn.

Zoals Noordzee ook al aangeeft, kan het zijn dat je een foutcode ziet. Bijvoorbeeld E170-0 of E150-0. Is dat het geval? Dan moeten we namelijk even je CAS-ID nummer opnieuw aan het abonnement koppelen.

Zou je in ieder geval jouw Forum profiel willen aanvullen? Dan kan ik je verder helpen met dit probleem en deze storing!
Reputatie 7
Badge +21
@Plan B, ik zie helaas geen reactie meer. Is het in dit geval 'geen bericht is goed bericht'? Zo niet, dan hoor ik het graag en helpen we je alsnog verder!

Reageer