Beantwoord

Digitenne werkt niet

  • 19 October 2020
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb al een paar keer gebeld dat mijn digitenne kastjes niet werken ,word gewoon niks aan gedaan

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 October 2020, 09:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

@Perido Wat werkt er niet?

  • Heb je normaal gesproken wel beeld maar af en toe (of vaak) storingen?
  • Krijg je foutmeldingen in beeld?
  • Kan je alle zenders van het basis abbonement zien (incl RTL4, SBS6 etc)?
  • In welke plaats woon je, zodat we kunnen beoordelen of je de antenne binnen of buiten moet plaatsen?
  • Wat heb je samen met de KPN helpdesk al zelf gedaan om de storingen proberen op te lossen?

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Heb er al tig keer over gebeld en al n paar keer alles doorgegeven ,hij doet het even en dan krijg ik weer n nieuwe opgestuurd doet t ook niet .

paar keer al gebeurd niks werkt

Reputatie 6
Badge +7

Kastje doet het niet, wat bedoel je daar mee? Hij gaat niet meer aan?

Of hij gaat wel aan maar je ziet niks op je TV? Je zal iets meer informatie moeten geven anders kunnen we je niet helpen.

Als je je Forum profiel invult dan kan een KPN moderator op de achtergrond even meekijken in de KPN systemen wat er in het verleden allemaal gebeurt is.

Reputatie 7
Badge +30

We hebben toch iets meer informatie nodig, @Perido. Beantwoord de vragen die walter stelt en vul inderdaad je forumprofiel in. Dan kan ik meekijken :)Â