Ik heb al een paar keer gebeld dat mijn digitenne kastjes niet werken ,word gewoon niks aan gedaan
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineelIk heb al een paar keer gebeld dat mijn digitenne kastjes niet werken ,word gewoon niks aan gedaan
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineelZou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.Â
Â
Heb er al tig keer over gebeld en al n paar keer alles doorgegeven ,hij doet het even en dan krijg ik weer n nieuwe opgestuurd doet t ook niet .
paar keer al gebeurd niks werkt
Kastje doet het niet, wat bedoel je daar mee? Hij gaat niet meer aan?
Of hij gaat wel aan maar je ziet niks op je TV? Je zal iets meer informatie moeten geven anders kunnen we je niet helpen.
Als je je Forum profiel invult dan kan een KPN moderator op de achtergrond even meekijken in de KPN systemen wat er in het verleden allemaal gebeurt is.
We hebben toch iets meer informatie nodig,
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.