Beantwoord

Digitenne werkt niet in nieuw huis

  • 11 August 2019
  • 6 reacties
  • 122 keer bekeken

Badge
Ik krijg een melding in beeld dat het abonnement nog geactiveerd moet worden. Ik heb ook alle foefjes gedaan zender zoeken handmatig met kanaal 44 en of met de antenne wizzard bezig maar die geeft aan 0 % ontvangst. Wel heb ik NPO 1 2 3 en Friesland. Vind het een beetje gek. Misschien is de antenne wel niet goed meer. Geen idee. Dat is nog wel zon oude zwarte met een lampje.
icon

Beste antwoord door Noordzee 12 August 2019, 05:52

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Digitenneklaas,

Probeer het volgende eens?:

1/ Ga eens terug in het menu naar de fabrieksinstellingen.
2/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

Welke zenders kom je dan allemaal tegen in jouw zenderlijst?

Wat is jouw locatie?
Staat de antenne binnen of buiten?

De kans is groot dat je jouw antenne vervangen moet worden door een beter werkend exemplaar.
Zie jij kans om de antenne buiten te plaatsen?

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Badge
Franeker, ik zie ze allemaal maar als ik klaar ben met de installatie dan zegt het systeem dat het abonnement nog geactiveerd dient worden. Vanaf rtl 4 is het zwart beeld met deze mededeling
Reputatie 7
Badge +28
Aha, dan zie je waarschijnlijk een foutcode.

Een moderator kan jouw ontvanger vanaf afstand activeren.

Die moderator komt hier vanzelf langs.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Digitenneklaas, Wat fijn dat Noordzee zo alert is en mij attendeert op jouw topic. Het is momenteel wat drukker op het forum, waardoor het wat langer duurde. Excuses daarvoor. Ik lees dat je alleen maar NPO 1,2,3 en een regionale zender te zien krijgt. In dat geval moeten we je ontvanger opnieuw activeren. Aan de hand van je gegevens lees ik dat je vandaag al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat de ontvanger alweer geactiveerd is. Als het goed is zie je alle zenders alweer. Als dit niet het geval is, hoor ik graag van je.
Badge
Het is opgelost, ik heb even gebeld. De code is ingevoerd van het kastje moest even handmatig legde uw collega mij uit.
Reputatie 7
Badge +19
@Digitenneklaas, Gelukkig maar! Mocht je verder nog vragen hebben, horen we het graag van je. 🙂

Reageer