Beantwoord

Digitenne werkt niet meer

• 8 januari 2014
  • 5 reacties
  • 11126 keer bekeken

Voor de vakantie was een van de digitenne kaarten defect, ik kon alleen 1,2,3 kijken. Toen een andere kaart ingestoken die ik nog had liggen van een andere ontvanger deze werkte weer perfect.

Vandaag na terugkomst van de vakantie weer geen tv, nu ook geen 1,2,3... Alles is juist aangesloten en ingestoken, dus dat is niet het probleem.
icon

Beste antwoord door Wieger 9 januari 2014, 13:13

het is inmiddels via de telefonische helpdesk opgelost.

mijn digitennekaarten bleken zonder reden te zijn verwijderd/gedeactiveerd.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Wieger,

Erg vervelend dat je Digitenne niet naar behoren werkt! Welke melding krijg je precies te zien op je tv als je de Digitenne aan hebt? Soms helpt het om de chip even schoon te wrijven en de kaart weer terug te plaatsen. Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Jessica

hij geeft

Conax Conditional Access

no Acces

schoonmaken heeft geen effect. het vreemde is dat het nu zoals aangeven in mijn post met 2 van mijn kaarten is gebeurt.

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Wieger, 

Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer, contractnaam en de betreffende smartcard nummers kunnen sturen? Ik vermoed dat er iets mis is met de activatie van je smartcard. Is het ook mogelijk om je Digitenne de zenders opnieuw te laten zoeken?

Met vriendelijke groet, 

Jessica

het is inmiddels via de telefonische helpdesk opgelost.

mijn digitennekaarten bleken zonder reden te zijn verwijderd/gedeactiveerd.

Reputatie 4
Badge +6
Fijn te horen dat het is opgelost. Merkwaardig dat dit inderdaad 'zomaar' is gebeurd, ik zou er ook geen logische verklaring voor kunnen geven. Een prettige dag gewenst verder!

Met vriendelijke groet, 

Jessica

Reageer