Beantwoord

Digitenne werkt niet meer

  • 5 January 2020
  • 8 reacties
  • 163 keer bekeken

digitenne werkt niet meer (ik gebruik het ook bijna niet zit op de tv in de slaapkamer) alleen spelletjes zijn nog te spellen

moet ik nu alles terug sturen?

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 January 2020, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Dan heb je waarschijnlijk nog een oud type ontvanger. Het is hoog tijd om jouw ontvanger om te wisselen voor een nieuwe ontvanger. Dit kun je in gang zetten via de volgende website: 

https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne-omwisselen.htm

 

(sinds 8 juli 2019 zijn alle oude ontvangers onbruikbaar geworden) 

 

Betaal je nog steeds maandelijks voor Digitenne? Als je Digitenne niet meer nodig hebt, dan kun je het ook opzeggen. 

Daar staat dat ik gen abonnement heb maar die heb ik wel het is bij de omzetting naar het alles in een pakket thuis mee genomen.

 

Heb je een ontvanger met typenummer zxv7200 of rbx2800 ?

Reputatie 7
Badge +28

@Laurens A

Als de ontvanger geen ZTE ZXV7200 of Rebox RBX2800 is (Ik verwacht van niet), dan heb je een oude, nu waardeloze, ontvanger in huis. 

Eventueel kun je die oude ontvanger in een eigen doos stoppen en dan via een Post-NL-Punt opsturen naar :

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn 

Het bonnetje wat je meekrijgt van het Post-NL-punt dan voor de zekerheid bewaren. 

(De antenne niet meesturen) 

Mocht je alsnog een Digitenne-ontvanger willen naast je ontvanger van Interactieve TV : Dan kun je dit aanvragen via Mijn KPN. Hou er wel rekening mee dat de huur van zo'n ontvanger tegenwoordig (in de meeste gevallen) vijf euro per maand kost. (Bij sommige oude abonnementen zijn twee ontvangers inbegrepen, waarbij de tweede ontvanger een Digitenne-ontvanger kan zijn.)  

Meer informatie over de overgang van het oude Digitenne naar het nieuwe Digitenne vind je hier: 

https://forum.kpn.com/digitenne-12/klaar-voor-de-toekomst-veranderingen-bij-digitenne-445235

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Laurens A, welkom! Volgens mij heb je al best veel informatie gekregen en ik hoop dat je ermee uit de voeten kunt. Mocht je nog vragen hebben, wil je het me dan laten weten? Vul in dat geval ook even je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan kijk ik graag met je mee. 

Reputatie 7
Badge +28

@Laurens A 

Is de oude ontvanger al retour gestuurd?

Wil je nog een kastje huren van KPN voor het nieuwe Digitenne? 

Ja hij is terug gestuurd.

Reputatie 7
Badge +28

Prima, bedankt voor je reactie.