Vraag

Digitenne werkt niet op alle tv's

  • 21 February 2019
  • 75 reacties
  • 1737 keer bekeken

We hebben sinds kort digitenne voor 3 tv"s. Nu werkt het slechts op 1 tv . De 2 andere werken niet We hebben alles gedaan. Zoals zenders opnieuw zoeken enz. Het signaal is 100%. De zenders 1 2 3 en omroep brabant kunnen we zien. Maar als je zappt van bv nederland 3 naar 5 krijg je vraagtekens in het tv scherm en vervolgens een zwart beeld. Wie o wie helpt hierbij . Bij KPN konden ze mij vanmiddag niet helpen.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

75 reacties

KOST mij een paar tientjes. Stoneert u mij dan die 5 euro ven de afgelopen maanden. Terwijl,we al storing en opstart problemen hebben vanaf December 2018. Dit is geen optie we kijken voetbal in de huiskamer. Oppert u deze optie voor iedere abonnee.
Reputatie 7
Badge +28
Als het met Digitenne niet lukt, is dat een optie.
FTA-ontvangst heb ik trouwens zelf ook, dus zo gek is het niet.

Maar ik laat het hier verder aan Erik over.

Ik heb geen oplossingen meer.
Reputatie 7
Badge +30
Waar heb je de antenne nu staan, biertjes, wel buiten? Zo niet, kun je dat nog proberen. Wat in huis betreft, led verlichting kan storen als dit heel dicht in de buurt van de de ontvanger staat. Hetzelfde geldt ook voor andere elektrische apparatuur. Zorg er dan ook voor dat de ontvanger vrij staat, niet bovenop andere apparaten en zonder contact te maken met andere kabels enzo. Dat laatste is niet vaak een probleem, maar het kan wel, vandaar dat ik het noem.
Reputatie 7
Badge +28
@biertjes

Waar heb je de antenne nu staan, biertjes, wel buiten? Zo niet, kun je dat nog proberen.
Antenne staat buiten . Moeten soms lang wachten totdat wr over geschakeld wordt naar andere zender. Maar niet te vroeg juichen.
Reputatie 7
Badge +28
Dat juichen zou nog wel eens mogen na 6 maanden en 56 reacties..... 💆🏼💆
Niet te vroeg feesten. Dit heeft mij tot nu toe veel ellende gebracht. En KPN geeft niet thuis in de eerste periode. Een gepaste vergoeding zou op de plaats zijn. Ik wacht af.
Reputatie 7
Badge +28
Ok @biertjes

Dan is het nu weer wachten op Erik. Mogelijk heeft hij wel zin in een feestje?
🎂🎉
Reputatie 7
Badge +30
Begrijp ik nou goed dat het werkt? Dat is goed nieuws!

Je hebt nu alle zenders, maar het duurt soms lang voor hij overschakelt naar een andere? Daar kan ik niet echt wat aan doen. En voor de rest hebben wij alles gedaan wat we kunnen. We zijn hier in februari mee begonnen om je te helpen en na maart ben je zelf heel lang niet meer teruggekomen. We hebben ondertussen, kosteloos, volgens mij alles aan ontvangers en antenne's die je had vervangen. Verdere vergoeding zit er dan ook niet in.
Hallo hier zijn we weer. De klotezooi werkt weer eens niet. En maar weer betalen . Missen op 1 tv de zenders 4,5,6,7,8.. Alles maar weer 15 x maal laten zoeken ook deze keer zonder resultaat. Wat een Chinese rommel. Advies oude kastje en geen Hd . Alles naar het oude. Ben benieuwd hoeveel klanten trubbels hebben met digitenne. Wat wordt deze keer de oplossing. Het terugstorten van het geld van 9 maanden.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +28
Wat een ellende steeds maar weer..... Erik komt hier vast wel weer reageren.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Biertjes, jammer dat er weer problemen zijn. Ik kan hier alleen niet zoveel aan doen. We hebben in de afgelopen maanden alles wat we konden doen al gedaan. Het enige wat ik dan ook kan doen is benadrukken hoe belangrijk een goed geplaatste antenne is. Zet de antenne buiten neer als dit nog niet het geval is, en zorg dat hij zo secuur mogelijk is uitgericht op de mast. Een paar centimeter aanpassen kan al het verschil maken. Zorg ook dat de ontvanger zelf niet te dicht in de buurt staat van andere elektrische apparaten
Reputatie 7
Badge +28
@biertjes

Heb je alweer beeld op de zenders 4 t/m 8 ?
Reputatie 7
Badge +28
@biertjes

Hoe is het nu met de ontvangst? Heb je de antenne al ideaal kunnen uitrichten?
Ontvangst is zo net zo slecht als we in dec 2018 hadden.
Reputatie 7
Badge +28
@biertjes
Je bent nu al zes maanden bezig met deze problemen. Het wordt tijd dat KPN eens met een goede oplossing komt.

Mogelijk kan KPN een monteur langs sturen. Tenslotte neem je maar liefst drie ontvangers van ze af.
Heb ik ook al eens geprobeerd. Ze willen niet komen. Ben maar een kleine klant. Waarom ligt het aan de klant en nooit aan de kpn.
Reputatie 7
Badge +28
Mogelijk dat een moderator hier op het forum iets voor jou wil regelen?
?????? Ik heb alles gedaan wat er gevraagd werdt. En nu iemand regelen. Na 8 maanden. Het probleem ligt bij kpn en niet bij de consument. Kijk maar eens op facebook. Daar staan ook klachten en problemen van digitenne. Ik stop ermee. Kpn wint. Als we besluiten om te verhuizen dan voor ons niks en dan bedoel ik helemaal niks en nooit meer van KPN.
Reputatie 7
Badge +28
Je begrijpt mij verkeerd.

ik leg de bal juist bij een moderator.
Reputatie 7
Badge +28
Erik is met vakantie, daarom reageer ik even.

Voor Digitenne kunnen we geen monteurs aansturen. Ik vermoed dat de bosrijke omgeving roet in het eten gooit. Op jouw adres staan twee antennes binnen 12km afstand maar toch geeft digitenne.nl de volgende melding: "LET OP: Op het ingevulde adres heeft u waarschijnlijk GEEN bereik. U kunt Digitenne wel op een andere locatie gebruiken". Het is jammer dat de ADSL snelheid zo laag is op jouw adres, anders was Interactieve TV een betere optie geweest. Met alles wat al is getest en omgeruild zie ik geen alternatief meer om een stabiel Digitenne signaal te ontvangen. Je kunt overwegen om het abonnement op te zeggen en content online te streamen. Of, zoals eerder aangegeven, een FTA ontvanger aan te schaffen en gratis de publieke zenders ontvangen.
Misschien kan iemand mij vertellen waar op het park de verdeelkast staat voor kabel. Mij buurvrouw heeft kabel en woont 20 meter verderop. Heb geinformeerd maar niemand die weet waar verdeelkast staat op de camping. Graag privé bericht. Dan volgt verdere info. Die aansluitingen zijn bij KPN toch bekend.
Reputatie 7
Badge +28
Dit kan zo wel eens één van de langst lopende vragen op het forum worden. Hopelijk heeft Joran een antwoord op jouw vraag.

Of, zoals eerder aangegeven, een FTA ontvanger aan te schaffen en gratis de publieke zenders ontvangen.

Overweeg inderdaad een FTA-ontvanger. Dan kan je ongestoord gratis kijken naar NPO 1/2/3 en twee regionale zenders. Ik weet dat je dan bepaalde zenders mist, maar dan heb je verder geen gelazer met storingen.
Link naar info
Reputatie 7
Badge +28
Misschien kan iemand mij vertellen waar op het park de verdeelkast staat voor kabel. Mij buurvrouw heeft kabel en woont 20 meter verderop. Heb geinformeerd maar niemand die weet waar verdeelkast staat op de camping. Graag privé bericht. Dan volgt verdere info. Die aansluitingen zijn bij KPN toch bekend.

Ik heb alleen informatie over straatkasten en centrales. Ik denk dat je dit het best kunt informeren bij de campingeigenaar.
Reputatie 7
Badge +28
Vervang nu eens één van jouw drie Digitenne-ontvangers door een FTA-ontvanger en ga is bekijken hoe dan de ontvangst is.

Meer info over FTA-ontvangers