Beantwoord

digitenne werkt op groot aantal zenders niet meer

  • 5 January 2019
  • 5 reacties
  • 279 keer bekeken

Badge
ik heb digitenne en sinds gisteren krijg ik alleen nog de normale zenders npo1 2 en 3 door.
nu krijg ik een foutcode E0316-0 geen abonnement voor deze zender.... facturen heb ik gecheckt en ben netjes bij met de betalingen. paar keer volgens de digitenne site de zaak volledig gereset. alles geprobeerd. geen enkel resultaat.
icon

Beste antwoord door Joran 6 January 2019, 14:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo piero,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement. Of op de onderkant van jouw ontvanger.
Badge
ik heb dit gedaan. Waarom kan ik trouwens niet gewoon een storing melden bij een helpdesk. vind nergen een nummer die ik kan bellen om het meteen te laten oplossen. Ik zit nu al 3 dagen zonder digitenne en ben al lid sinds 2013. wel heb ik onlangs mijn oude digitenne kastje omgeruild voor de nieuwe versie zonder smartkaart.
Badge
By the way het is code e016-0 niet zoals ik abuis melde e0316.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Piero, welkom op het forum! Ik heb de TV-ontvanger opnieuw geactiveerd, kun je testen of het werkt? Probeer de ontvanger opnieuw op te starten als het niet direct werkt.

Je kunt ons overigens 24/7 gratis bellen op 0800 - 0402. Alle mogelijkheden om ons te bereiken vind je hier: Klantenservice & Contact | KPN
Badge
Joran

Dank het werkt weer

Reageer