Digitenne wordt pas over 28 dagen actief?

  • 17 July 2020
  • 11 reacties
  • 120 keer bekeken

2 uur aan de telefoon gehangen om een 2 ontvanger te bestellen om dat de vakantie nu op de camping is 8 medewerkers verder eindelijk iemand die wist hoe het moest alles besteld maar dan krijg je een email ontvanger en activatie pas over 28 dagen hier heeft ik niets aan dan zijn de vakantie haast voor bij wat een wereldbedrijf kpn

Verron1 oud telfort klant


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Verron1 ,

Wat een raar verhaal. Normaliter heb je een dag later al een (tweede) Digitenne-ontvanger in huis. 

En dan kun je die ontvanger dan direct activeren.

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Dan kan een moderator in de administratie kijken wat er loos is.

Klant nr.weet ik niet uit mijn hoofd postcode staat bij mijn profiel

Hoi @Verron1 .  Ik vermoed dat jij nog vaste diensten van telfort hebt, klopt dat?

Ik kan wel de logs inzien en ik zie dat mijn collega's nogal gestoeid hebben met het systeem. Ik vrees sowieso dat dit niet te bespoedigen is.

Heb jij dit door een KPN medewerker laten doen? Of heb je met telfort gebeld? 

 

Alles is met kpn gegaan en ja telfort maar kpn stuurt wel de facturen maar niet lang meer heeft 4 abo gaan in september weg lijkt wel als je van telfort ben of je een besmettelijk ziekte heeft ziet die bobo van kpn wel in oktober bij radar wat een kloten bedrijf

Groet verron

 

Jammer dat het allemaal zo loopt. 

Ik kan geen garanties geven maar misschien lukt het nog om de huidige order te annuleren en het dan door telfort te laten doen. Misschien hebben zij een optie om dit sneller te doen.

Dat weet ik allemaal niet zeker maar mocht je er (nog) voor voelen wil ik het wel proberen. 

 

En nog wat ben net bij het pakket ophaal punt op de camping geweest en er waren 2 pakketjes van kpn met een extra ontvanger deze mensen hadden een kpn abo een woesdag besteld en nu al binnen heel de wereld is tegen discriminatie en kpn discrimineert telfort klanten wel de lasten maar niet de lusten

Groet verron

Telfort kan in digitenne niets doen alles hier van gaat via kpn maar probeer maar

Groet verron

Ik heb mijn collega gevraagd of hij die openstaande order kan annuleren.  Ik laat je weten zodra ik antwoord heb.

Als dit lukt, ga ik proberen om een nieuwe bestelling te doen die hopelijk veel sneller is. Geen garanties, maar ik ga mijn best doen.

Ik houd je op de hoogte.

Beste Erwin weet je al wat van je collega

Groet verron

Helaas, @Verron1 .  Mijn collega heeft geprobeerd de order er uit te halen. Maar dat is niet gelukt.

Ik vrees dat ik niks kan bespoedigen :-(

Ok jammer maar toch bedankt

Groet verron