Ontvanger is gereset, batterijen uit de AB gehaald. geen resultaat!
Ik gebruik de ontvanger in meerdere regio's en uiteraard doe ik dan de zoekfunctie voor de andere regio.
Ik krijg na contact met de service desk een nieuwe ontvanger. Dat is in ieder geval snel geregeld.
Wat dat betreft prima service.
Wel is het vreemd dat de ontvanger niet naar het huisadres gestuurd kan worden, terwijl dat bij "de grote omruil" wel kon.
Na doorlezen van het forum lijkt de kwaliteit van de ontvanger maar matig.
Volgens de faq kan led-verlichting of ambi-light storing veroorzaken, kom op zeg....dat is toch niet van deze tijd.
Verder is er veel storing (blokvorming) in de zogenaamde verbeterde beeldkwaliteit van het DVB-T2 signal, en jaha ik heb 100% signaal.
Gek, want beeld- en ontvangst problemen had ik niet met de insteekkaart, daarmee had ik perfect beeld dus een verbetering is het niet .
Ik mag toch hopen dat de kwaliteit van de ontvangers en het signaal verbeterd.
Kortom:
Hebben meer mensen last van een "zappende" ontvanger?
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel