In April ben ik overgestapt naar KPN-Compleet, mijn abonnement bij mijn vorige provider liep af en met mijn mobiel had ik geen bereik op mijn adres, dus ben ik overgestapt op KPN compleet met 1 apparaat voor digitenne (digitenne kost dan € 5,00).
De nieuwe apparatuur ontvangen (incl. een nieuw apparaat voor Digitenne). Internet en TV basis weer laten installeren (het wordt saai maar dat was weer € 50 kassa).
Op 14 mei de factuur ontvangen voor KNP Compleet incl Digitenne (€ 5,00) voor de periode 13 mei t/m 13 juni. Op 19 april had ik al een factuur ontvangen voor digitenne (€15,50) voor de periode 19 apr t/m 18 mei. Dus al een overlap van 5 dagen.
Tevens kreeg ik volgende e-mail van KPN
____________________________________________________________________________________________________________
Geachte heer / mevrouw ????
We vinden het jammer dat u uw abonnement opzegt. Hartelijk bedankt voor de tijd die u klant bij ons bent geweest. Hierbij informeren we u over de afhandeling van de opzegging van uw abonnement met klantnummer ??????.
Datum beëindigen
We beëindigen het Digitenne abonnement per 5 juni 2019.
Bij het annuleren of beëindigen van uw abonnement worden ook uw extra diensten behorende bij deze overeenkomst beëindigd (hiervoor worden geen kosten in rekening gebracht).
U ontvangt een retourdoos voor de apparatuur
Enkele werkdagen voor de beëindiging van uw abonnement ontvangt u een retourdoos waarmee u de apparatuur kunt terugsturen. Verdere instructies voor het terugsturen van de apparatuur vindt u in die doos
________________________________________________________________________________________________________________
Ik heb helemaal niet opgezegd. Wat moet ik hiermee, kunnen ze niet de bestaande 2 maand oud digitenne apparatuur overboeken op mijn nieuwe abonnement. Kunnen we weer de zaak laten ombouwen (kassa).
En hoe zit dat met de dagen dat ik dubbel digitenne betaal. Doen ze wel aan communicatie daar bij KPN.
Ik wordt er moedloos van en vraag me af of ze bij KPN nog wel bij zinnen zijn.
De facturen voor het nieuwe abonnement KPN Compleet worden door mij gewoon betaald, maar de facturen voor digitenne (€ 15,50) laat ik terugboeken. Ik ben maar een arme AOW'er, die op zijn centen moet letten.
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel