Beantwoord

Digitenne zonder kosten bij iTV?

  • 9 November 2019
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik heb begrepen dat t eerste digitenne kastje gratis is bij mij iTV abonnement,
klopt dat?

 


Hoi@Annavb, Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Je hebt een Alles in 1 Instap abonnement. Bij een Alles in 1 abonnement Instap abonnement is de eerste ontvanger gratis. Bij jouw abonnement is je HD interactieve ontvanger gratis, daarnaast maak je gebruik van twee Digitenne ontvangers. € 5,00 per maand, per ontvanger. Wanneer je een Digitenne abonnement hebt, is de eerste ontvanger ook gratis. Maar in jouw geval is het Digitenne abonnement gratis, omdat je een Alles in 1 abonnement bij ons afneemt. Hopelijk is het je zo duidelijk hoe het zit, anders hoor ik het graag :)

 

Ik ga er ook vanuit dat ik een nieuwe digitenne  gratis kan krijgen. Klopt dat? Wat moet ik daarvoor doen?


*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 17 November 2019, 11:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

PeterG Common wrote:
Omruil van defect kastje is gratis.
Gebruik van een kastje is € 5 per maand per kastje.

Bij Alles in één Standaard en Premium heb je 2 “gratis” ontvangers. Dan kan 1 X ITV en 1 X Digitenne zijn OF 2 X ITV. Van af een 3de kastje betaal je € 5 per stuk per maand.

Bij Alles in één Instap heb je 1 “gratis” ontvanger. Dat kan alleen 1 X ITV zijn. Van af een 2de kastje (ITV of Digitenne) betaal je € 5 per stuk per maand.


@pro024, ik kan het even voor je nakijken! Indien je Digitenne kan ontvangen (genoeg signaal op jouw locatie), is het alsnog afhankelijk van je pakket of je de ontvanger zonder kosten kan afnemen of dat je er € 5,00 huur voor gaat betalen.

Vul je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan ga ik voor je kijken!

Reputatie 7
Badge +21

@pro024, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen? Of heb je jouw antwoord gevonden?:relaxed:

Ik heb mijn profiel aangevuld met de door jou gevraagde gegevens.

 

Reputatie 7
Badge +21

@pro024, bedankt! Ik heb het even nagekeken. Je hebt Internet + iTV thuis instap. Hierbij zit 1 tv-ontvanger inbegrepen, een HD tv-ontvanger. Daarnaast heb je op dit moment nog twee Digitenne ontvangers waar je niet voor hoeft te betalen. Dit komt omdat je ze destijds gekocht hebt. Vanwege de nieuwe Digitenne technologie en ontwikkelen doen deze oude ontvangers het niet meer en worden ze omgeruild. Ze worden omgeruild voor huur tv-ontvangers, die elk € 5,00 per maand extra gaan kosten.

Dus ga je jouw ontvangers omruilen, dan betaal je € 10,00 per maand meer omdat je 2 nieuwe tv-ontvangers krijgt die je huurt. 

Reageer