Wie kan me helpen om dit op te lossen? Het beeld van mijn Digitenne zxv7200 valt regelmatig uit, waardoor het TV-kijken erg irriterend werkt. Toen ik pas de zxv7200 had, werkte alles prima. Ik heb het apparaat al een keer aan en uit gezet en gecheckt of er nieuwe software beschikbaar was.
Bedankt voor het meedenken!
Paul
Goedemiddag @Hallow. Heeft één van de bovenstaande tips van Noordzee het probleem kunnen verhelpen? Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!
Neem me niet kwalijk, ik ben er nog niet aan toegekomen om de voorgestelde acties uit te voeren. Mijn plan is om dit morgen, zaterdag te doen.
Bedankt voor uw aandacht en monitoring.
Met vriendelijke groet,
Paul
Beste @Noordzee en @Vikash,
Ik heb zojuist de aanwijzingen van @Noordzee gevolgd: fabrieksinstellingen opgestart. Mijn signaalkwaliteit is 100%, dat lijkt me in orde en via uitgebreid zoeken 36 TV-zenders gevonden.
Het beeld valt niet meer weg! Dus @Noordzee hartstikke bedankt voor uw oplossing, dat heeft goed gewerkt.
Mijn vrouw is ziek en daarom hebben we gisterenavond op de slaapkamer Digitenne gekeken. Ik dacht dat mijn probleem opgelost was, maar het beeld van Digitenne valt nog steeds weg. Af en toe zelfs wat langer een zwart beeld te zien met "geen signaal". Ik heb gepield met de antenne, maar dat helpt niet. Dit kijkt heel vervelend.
Wat frummelen aan de HDMI stekker en de antennedraadingang op de achterkant van het zxv7200 kastje geeft soms wel resultaat: dan komt het beeld weer terug en blijft dan enige tijd stabiel.
Het lijkt wel of er ergens een los kontakt zit. Heeft iemand misschien suggesties waar dit in kan zitten? Bedankt voor het meedenken!
Mogelijk is de plug van de antenne niet goed meer. Ik zou een nieuwe antenne vragen aan KPN als ik jou was. Mogelijk geeft dat de oplossing. Gebruik je een binnenantenne of een buitenantenne?
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.