Digitennekoopontvanger wel moeten terugsturen geen €5,- korting per maand

  • 9 March 2019
  • 7 reacties
  • 153 keer bekeken

Ik ben sinds het begin lid van digitenne (2 koopontvangers). Nu met de omwisseling moet ik wel me koopontvanger terug sturen, maar krijg ik geen €5,- per maand korting voor 1 ontvanger. Dus ik heb nu 2 ontvangers waar ik beide voor betaal.

Worden hier de oud abonnees niet gestraft? Want ik heb gekeken en nieuwe abonnee's krijgen wel €5,- per maand korting op 1 ontvanger. Is afzeggen en opnieuw aanmelden een optie of zit daar een tijd tussen dat je geen lid mag zijn?

Waarom moet ik me eigen betaalde ontvanger terug sturen naar kpn? Dit is toch mijn eigendom?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Je eigen koopontvanger hoef je helemaal niet terug te sturen naar KPN. Die mag je zelf naar de schroothoop brengen, want je kan er na de omschakeling niks meer mee doen. Terugsturen naar KPN is hetzelfde effect: wordt ook afgevoerd naar de recycling (demontage).

Heb je een digitenne abonnement dan is dat € 15,50 inclusief één ontvanger (huur of koop maakt in maandprijs dan niet uit).
Extra huurontvanger tot max. 2 is € 5 per ontvanger per maand.

Heb je nu een digitenne-abonnement met 2 ontvangers en je betaalt € 20,50 dan klopt het helemaal. De oude garde krijgt nu dezelfde situatie als abonnee's v.a. juli 2011: alles huur.

Heb je de 2 bij interactieve tv dan betaal je er 2 X € 5 = € 10 per maand voor.

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Danny, welkom hier Peter legt het precies goed uit. De ontvanger mag je houden als je dit wenst, deze heeft echter geen enkele functie meer na de overzetting. Een Digitenne abonnement is inclusief 1 ontvanger in de prijs, dat hoort bij jou ook zo te zijn. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
profiel is aangepast
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel. Ik zie dat de order nu wordt verwerkt met in totaal 3 ontvangers. De 1e ontvanger zit in de prijs van € 15.50. De resterende 2 zijn € 5.- per stuk, in totaal dus € 25,50. Zo te lezen is het dus de bedoeling dat je in totaal maar 2 overhoudt? Klopt dit? In dat geval kom je uit op € 20,50.
We hebben altijd maar 2 ontvangers gehad. Dus idd graag omzetten naar 2 ontvangers (2 nieuwe kaartloze ontvangers)
Reputatie 7
Badge +24
Duidelijk, ik wacht even tot deze deze bestelling eerst doorloopt en pas het daarna aan naar 2 ontvangers zoals hierboven afgesproken. Kan dit tussendoor namelijk niet aanpassen. Binnen 2 dagen zul je ook de nieuwe bevestiging ontvangen met de juiste aantallen en prijzen. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Danny, nog een controlevraag van mijn kant. Heb je de nieuwe ontvangers nu binnen en ook aangesloten?