Beantwoord

Diverse zenders niet meer te ontvangen

  • 11 March 2019
  • 3 reacties
  • 295 keer bekeken

Badge
  • Deelnemer
  • 4 reacties
Sinds de nieuwe tv ontvanger missen we zenders zoals o.a BBC, TLC, nat. Geogr. Channel. Normaal 32 zenders, nu nog maar 23 of 24. Vandaag ineens wel weer de BBC en na korte tijd weer verdwenen. Tot 2x maal toe gebeld met klantenservice. Bij de 1ste keer werd door de klantenservice een nieuwe tv ontvanger opgestuurd, maar nog precies hetzelfde, minder zenders en 100% signaalsterkte. Bij de 2e belronde werd mij verteld, dat er werkzaamheden werden uitgevoerd. Dus.... het probleem ligt bij de KPN... Ook kun je geen herinnering met de afstandsbediening instellen zoals voorheen. Weer terug naar af, goedkope shit geproduceerd in China. Kortom als ik geen volledig aanbod van zenders kan ontvangen bij Digitenne, moeten ze maar compenseren. We betalen voor 32 zenders. Het produkt werkt niet en bellen met de klantenservice ook niet.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 March 2019, 14:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
  • Hallo @MJJ, welkom! Heel vervelend dat je hier zoveel hinder van ondervindt! Welke antenne heb je? Daarnaast ben ik benieuwd of je deze eens wilt verplaatsen om een beter signaal te vinden. Aan de zenders te zien, mis je bouquet drie. Je kunt in de eerste tabel in dit topic zien bij NTS 3 op welke frequentie je moet zoeken voor het vinden van dit bouquet.
  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor voor bouquet 3, waar bovenstaande zenders in zitten.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening
Badge
Marcia, bedankt voor je goed advies. Het werkt.
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten 🙂. Wederom veel plezier ervan!