Beantwoord

door verbinden na 15 geen reactie

  • 25 April 2019
  • 4 reacties
  • 177 keer bekeken

abonement op interactie tv, kpn kan niet voldoen aan update van tv ontvager te kort vermogen ( 3 mb) kpn
stuurd alternatief digitene ontvanger ( gratis nou ja internet en interactive tv €51,50 ) .Nu gaat kpn oude digitene kasten vervangen , nieuwe afspraken : 2 tv 1 ontvager gratis bij abonement van interactive tv volgens kpn advertentie. Bij bestellen van nieuwe kastjes zegt kpn ; 2 x € 5 per digitene ontvanger.
uhuh € 10 erboven op .Gebeld , na een 30 min in wacht verbinding zelf verbroken . Niet echt opgeschoten vie klanten servise .Nu echt ontevreden over kpn lijn 0800 0402 .
icon

Beste antwoord door Noordzee 28 April 2019, 17:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo dj, welkom op het forum! Ik begrijp uit je bericht dat jij gebruik maakt van Digitenne omdat interactieve tv niet kan op jouw adres. En nu is het tijd voor nieuwe ontvangers en moet je voor beide betalen. Daar heb je over gebeld, maar moest je te lang wachten.

Ik kan me voorstellen dat je dan ontevreden bent. Graag help ik je verder. Vul alsjeblieft je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan pak ik hier de rest erbij en ga voor je uitzoeken hoe het nou zit met die kosten.
Reputatie 7
Badge +28
@dj54 :

Als jij nu tweemaal een Digitenne-ontvanger hebt staan in huis en daarnaast geen Interactieve TV gebruikt, is de eerste Digitenne-ontvanger inbegrepen in jouw abonnement. Alleen voor de tweede ontvanger betaal je dan 5 euro per maand extra aan huur.

Als je wel Interactieve TV gebruikt, dan klopt de verhoging met 10 euro helaas wel.

Overweeg anders is om één van jouw Digitenne-ontvangers is te vervangen door een FTA-ontvanger. Met deze ontvanger ontvang je dan alleen NPO 1/2/3 en een aantal regionale zenders. Zo'n ontvanger kost eenmalig 30 euro, maar je hebt er verder geen abonnementskosten aan. Daarmee verklein je de verhoging van het abonnement.

Meer info nodig over FTA-ontvangers? Laat maar horen....
Reputatie 7
Badge +28
@dj54 :

Ben je inmiddels een stap verder? Kunnen wij je nog ergens mee helpen?
Reputatie 7
Badge +28
@dj54

Is de omwisseling inmiddels gelukt? Dat kan ook online via deze website:
https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne-omwisselen.htm